خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه سپاه نهبندان:

دانش آموزان باید بیرق علم و شکوفایی استعداد را به دوش بکشند

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه سپاه نهبندان گفت: دانش آموزان ما باید بیرق علم و شکوفایی استعداد را به دوش بکشند، جوانان و نوجوانان اهل تحقیق، پژوهش، تهذیب نفس باشند چرا که دشمن امروز برای نسل جوان و نوجوان ما برنامه دارد.
کد خبر: ۸۹۴۱۶۴۵
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در آغازین روز از هفته بسیج دانش آموزی به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت زینب(س) شهرستان نهبندان نشست بصیرتی در هنرستان دخترانه فدک برگزار شد.
حجت الاسلام محمود کاظمی مسئول تعلیم و تربیت ناحیه سپاه نهبندان در این نشست با تبریک هفته بسیج دانش آموزی گفت: دو گفتمان حقیقت خواهی( عدالت خواهی،کمک به مظلوم و مبارزه با ظالم، عزت و عزت خواهی) در فضای بین المللی حاکم است.

وی افزود: برای گفتمان حقیقت خواهی  مبارزه کافی نیست  و برای ترویج هنجارهای ارزشی، انقلابی عمل کردن است.

 

کاظمی تصریح کرد: وظایف ما امروز این است که دختران جوان ما باید بیرق علم و شکوفایی استعداد را به دوش بکشند، جوانان و نوجوانان اهل تحقیق، پژوهش ،تهذیب نفس باشند چرا که دشمن امروز برای نسل جوان و نوجوان ما برنامه دارد.

 
وی  خاطر نشان کرد: فضای مجازی که امروزه همه گیر شده و در دسترس  همگان قرار دارد می تواند فرصتی برای بالندگی و پیشرفت علمی و جمع آوری اطلاعات باشد و گاهی هم می تواند فضای مجازی در جهت تخریب شخصیت انسان ها گام بردارد.

 

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه سپاه نهبندان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای دانش آموز گفت: شهدا با جانفشانی خود به مولفه مهم عمل کردند و ما نیز باید راه شهدا را ادامه داده و وصایای شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم و با الگو گرفتن از حضرت زینب(س) به واجبات و ترک محرمات پرداخته و با کلام نیکو با مردم صحبت نموده  و از فرصت ها استفاده ببریم.

 

شایان ذکر است؛ قرائت مقاله،تبریک هفته بسیج دانش آموزی توسط فرمانده بسیج دانش آموزی خواهران شهرستان نهبندان از سایر برنامه های اجرایی بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار