خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۹۴۱۶۸۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج مختار نیک مقام بخشدار بخش صیدون در جلسه پدافند غیر عامل که در سالن جلسات بخشداری صیدون برگزار شد گفت:در سیزده آبان از غیرت دینی و ملی مان دفاع می کنیم؛ما نمی آییم که بنام دین غیرت ملی مان را تخریب کنیم و نمی آییم که بنام ملیت؛دین مان را تخریب کنیم بلکه این دو مکمل همدیگر هستند‌.

وی در ادامه افزود:ما در سیزده آبان از بنیه دفاعی خودمان قاطعانه دفاع می کنیم و از نیروی سپاهی؛ارتشی و بسیجیان خودمان حمایت می کنیم.

 

نیک مقام با اشاره به سخنان دولتمردان آمریکایی علیه کشورمان بیان داشت:بدیهی است که آمریکایی ها از دست ما عصبانی باشد؛آنها زمانی که از بن دندان مسلح بودند در مقابل انقلاب نوپای ایران نتوانستند کاری انجام دهند و هیچ غلطی بکنند؛امروز که به لطف خداوند و همت نیروی های مسلح از بنیه دفاعی بسیار قوی برخوردار هستیم که دیگر هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

 

وی با اشاره سو استفاده دشمنان از بعضی اقدامات نادرست داخلی(تجمع برای سالروز تولد کوروش) خاطر نشان کرد:ما حق نداریم در ایام اربعین ملیتمان را در مقابل دین قرار دهیم؛ما ملتی هستیم که هیچ وقت بدون دین نبودیم و در طول تاریخ همیشه دین دار بوده ایم.

 

وی درپایان ‌گفت:ما به آمریکا حمله نمی کنیم اما با حضور باشکوه در سیزده آبان آنها را عصبانی می کنیم و قدرتمندانه از نظامان دفاع می کنیم که این اقدام خودش یک پدافند غیر عامل است؛این که فکر کنیم اگر موشک نداشته باشیم دیگر آمریکا با ما کاری ندارد فکر اشتباهی است،موشک بهانه است و حتی اگر موشک هم نداشته باشیم؛بهانه ای دیگری مطرح می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها