نشست هم اندیشی رشد یکپارچه و زیربنایی شهرستان مهریز در محل سالن اجتماعات مدرسه پیامبر اعظم (ص) مهریز برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۱۷۲۵
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان مهریز در این نشست با بیان اینکه فعالیت بانوان این مجمع به دو صورت انجام می‌گیرد عنوان کرد: بانوان فعال شهرستان که در این مجمع حضور دارند با ارائه طرح‌های واقع بینانه و کاربردی که در سطح شهرستان قابل اجرا است یا بررسی طرح‌هایی که از سوی دستگاه‌های مختلف شهرستان مطرح می‌شود می‌توانند گره گشای مشکلات این شهرستان باشند.
غلامرضا نصیری افزود: طبق اساسنامه این مجمع، کارگروه‌های مختلف فارغ از هرگونه جناح بندی و گرایش‌های سیاسی درصدد شناسایی راهکار‌های مختلف برای پیشرفت شهرستان مهریز و ارائه پیشنهاد به دستگاه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.
وی درخصوص پیشینه این مجمع عنوان کرد: از سال ۸۶ با دعوت از بزرگان و نخبگان شهر مهریز درصدد ثبت این مجمع برآمدیم که در نهایت اواخر سال ۹۵ این مجمع به ثبت رسید.
نصیری خاطرنشان کرد: موضوعات مورد بحث موضوعات و طرح‌هایی است که صرفاً مربوط به شهرستان مهریز است و قرار است خروجی این کارگروه‌ها در راستای رشد این شهرستان مورد استفاده قرار گیرد.
در ادامه سید کاظم حسینی المدواری از مسئولان این مجمع و برخی از بانوان حاضر، به بحث و تبادل نظر پرداختند و در پایان اعضای هیئت رئیسه مجمع هم اندیشی توسط بانوان این مجمع معرفی و انتخاب شدند.
ارسال نظرات