سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی اردبیل:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکه امروز شیوه نفوذ استکبار عوض شده و دشمنان از طریق استحاله فرهنگی وارد میدان شده‌اند گفت: ما باید به تناسب حرکت آنها خودمان را تجهیز کرده تا بتوانیم با آنها مقابله کنیم.
کد خبر: ۸۹۴۱۷۳۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷

آموزه های نوین جلوگیری از نفوذ استکبار است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام عزیزالله عابدی بعد از ظهر امروز در دیدار با جمعی از دانشجویان در اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه شرط آرامش و مودت میان مسلمانان استکبارستیزی بوده و این رفتار برگرفته از عقلانیت، منطق و وحی است باید توجه داشت که بیش از پیش به استکبارستیزی اهمیت داد چرا که برخلاف سال‌های گذشته و دوران انقلاب در حال‌حاضر استکبارستیزی در بطن و متن فرهنگ‌های عامه و اسلامی است و باید در آنجا به جست‌وجوی آن پرداخت.

وی با بیان اینکه امروز شیوه نفوذ استکبار عوض شده و دشمنان اسلام از طریق فرهنگ و استحاله فرهنگی وارد میدان شده‌اند، افزود: بنابراین ما هم باید به تناسب حرکت آنها خودمان را تجهیز کرده تا بتوانیم با آنها مقابله کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل تصریح کرد: جریانات سیاسی و حزبی متعددی در طول سال‌های متمادی در کشورهای همسایه علیه ایران اسلامی تشکیل و سرنگون شد اما همین اواخر جریاناتی که بر فرهنگ عامه مردم تاثیر می‌گذارد بسیار خطرناک بوده و باید توجه داشت که در تمام اعصار و قرون تاکنون این جریان نخواسته مسلمانان و بطور کلی بشریت یک همزیستی مسالمت‌آمیز داشته و در آرامش به سر برد که در واقع این هدف اصلی این جریانات است.

عابدی بیان کرد: امروزه معنای استکبارستیزی و نحوه آن نیز به کلی تغییر یافته است چرا که فضای به وجود آمده توسط انقلاب اسلامی خصوصا رهبر معظم انقلاب به تمامی آزادی‌خواهان جرأت و جسارت مقابله با استکبار را داده است و اگر در گذشته صرفا باید جنگ و کشتاری در میان بود تا استکبارستیزی به اثبات می‌رسید اما هم‌اکنون در سایه ولایت فقیه و پشتوانه محکمی همچون انقلاب اسلامی این اوضاع به کلی تغییر کرده است.

وی در بخشی از سخنان خود دانشجویان را سلاح‌های جامعه خطاب کرده و گفت: نباید دانشجویان به خود اجازه خشونت و یا خشم و انزجاری با حالت بیرونی به شکل جنگ دهند و باید استکبارستیزی را به گونه‌ای در فکر و روان خود تقویت کنند که بتوانند با ایمان قوی در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل بسیج دانشجویی و دانش‌آموزی را دو بازوی محکم انقلاب دانست و تصریح کرد: اگر امروزه دانشجویان و دانش‌آموزان ما رغبت زیادی برای پیوستن به گردان بسیج دارند باید توجه داشت که دشمن از این اقدام به شدت هراس دارد و تمام تلاش خود را برای از پا انداختن بسیج و در هسته آن جوانان و نوجوانان ما به‌کار خواهد گرفت.

ارسال نظرات