خبرهای داغ:
اخبار کوتاه هفته بسیج دانش آموزی شاهرود

از غبارروبی گلزار مطهر شهدا تا املاء نویسی بادکنکی به یاد شهدا

در دومین روز هفته بسیج دانش آموزی برنامه‌های مختلفی در واحد‌های مقاومت بسیج حوزه ایمان شاهرود اجرا شد.
کد خبر: ۸۹۴۱۷۳۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در دومین روز از هفته بسیج دانش آموزی برنامه‌های مختلفی در سطح واحد‌های مقاومت امیدان، پوینده و پیشگام بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود برگزار شد.
برگزاری زیارت عاشورا و غبارروبی گلزار شهدا توسط واحد پیشگام قرائتی
اعضاء حلقه‌های صالحین واحد پیشگام قرائتی با حضور در گلزار شهدا شاهرود و قرائت زیارت عاشورا و غبارروبی گلزار مطهر شهدا با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید عهد و پیمان کردند.
برگزاری زنگ ایثار و شهادت در واحد‌های امیدان سعدی دیزج، پوینده ولایت و پیشگام امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای
زنگ ایثار و شهادت به مناسبت شهادت شهید فهمیده و روز بسیج دانش آموزی در سطح مدارس شهرستان شاهرود برگزار شد که در واحد‌های امیدان سعدی دیزج، پوینده ولایت و پیشگام امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با حضور دانش آموزان بسیجی با قرائت مقاله و نواختن زنگ ایثار و شهادت برگزار شد.
برگزاری عزاداری ماه صفر و املاء بادکنکی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در واحد امیدان نبی صادق (ع)
عزاداری ماه صفر به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در واحد امیدان نبی صادق (ع) با حضور دانش آموزان واحد برگزار و مدحان نونهالان به مرثیه خوانی پرداختند.
همچنین املاء بادکنکی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با موضوع دانش آموز انقلابی مدرسه انقلابی و شهدای دانش آموز در واحد امیدان نبی صادق (ع) برگزار و دانش آموزان بعد از نوشتن بر روی بادکنک‌ها آن‌ها را به پرواز در آوردند و یاد شهدای دانش آموز را گرامی داشتند.
برگزاری دو رهروان شهدا در واحد پوینده ولایت
دورهروان شهدا در گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی به همت واحد پوینده ولایت در شهرک کوثر شاهرود برگزار شد.
در این مسابقه دانش آموزان بسیجی به یاد شهدای دانش آموز با شعار دانش آموز انقلابی مدرسه انقلابی مسیر شهرک کوثر تا دبیرستان دوره اول ولایت را دویدند و در پایان به نفرات برتر هدایایی اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها