خبرهای داغ:
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس گفت: ۱۸۰۰ نفر از اتباع بیگانه استان فارس زیرپوشش ‌سوادآموزی قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۹۴۱۷۳۸
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱

یسی ملک‌پور در جلسه کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در فارس اظهار داشت: صددرصد سوادآموزان طرح سوادآموزی کمیساریای عالی سازمان ملل در فارس تحت پوشش قرار گرفتند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس ضمن ارائه روند اجرای طرح سوادآموزی کمیساریا از ابتدای تیرماه تاکنون گفت: به خاطر کنترل و نظارت بهتر و دقیق‌تر بر طرح، نواحی چهارگانه شیراز و مرودشت برای اجرای طرح انتخاب شدند و آموزش‌دهندگان نیز از بین نیروهای متعهد و کارآمد و با تجربه که در سال‌های قبل نیز عملکرد موفق داشته‌اند، برگزیده شدند. 

ملک‌پور افزود: سوادآموزی استان فارس علاوه بر تحت پوشش قراردادن صددرصدی سوادآموزان طرح کمیساریا  به تعداد  397نفر، 1500 نفر دیگر از اتباع را نیز تحت پوشش قرار داده است.

وی با اشاره به مدت زمان قرارداد طرح کمیساریا و چگونگی اجرای دقیق آن گفت: برای اجرای این طرح در مدت زمان پیش بینی شده، ابتدا لازم است در قرارداد واحدی از طرف کمیساریا، موارد مربوط به تشکل طرف قرارداد به استان‌ها واگذار شود و  با توجه به مشکلات حوزه سوادآموزی و مسائل مربوط به دوره‌های سوادآموزی و انتقال و سامانه و همچنین امکان بروز مشکلات مالی مدت قرارداد نیز افزایش یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها