خبرهای داغ:
معاون دادگستری استان فارس:

"فضای مجازی" یکی از علل طلاق عاطفی و واقعی در استان فارس است

معاون دادگستری استان فارس با اشاره به عوامل مهم در طلاق در این استان گفت: استفاده نادرست از فضای مجازی یکی از علل طلاق عاطفی و واقعی در استان فارس است.
کد خبر: ۸۹۴۱۷۵۵
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

احمد رحمانیان  با برشمردن مهم‌ترین دلایل طلاق در استان فارس اظهار داشت: عدم آشنایی با مهارت‌های ارتباطی و زندگی نخستین و مهم‌ترین علت طلاق در استان فارس است که البته گاه این عدم آشنایی به طلاق واقعی منجر نمی‌شود اما طلاق عاطفی را در خانواده‌ها به دنبال دارد. 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس افزود: بیکاری و مشکلات اقتصادی دومین علت طلاق در استان فارس است و پس از آن اعتیاد رتبه سوم در علل طلاق در استان فارس را دارد به ویژه اعتیاد به مواد صنعتی و توهم‌زا که گاه زندگی و جان افراد را به خطر می‌اندازد.

وی استفاده نامناسب از فضای مجازی و دوستی‌های این چنینی را عامل دیگر طلاق در استان فارس عنوان و  تصریح کرد: آزادی زوجین در ارتباط با افراد نامحرم که در فضای مجازی گاه با یک پیام ساده شروع و به ارتباطات واقعی منجر می‌شود از مهم‌ترین علل طلاق در استان فارس است. 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس به نقش فضای مجازی در طلاق عاطفی نیز اشاره کرد و گفت: این مسئله گاه به دوستی‌های خارج از محدوده شرع و اخلاق منجر نمی‌شود اما همین که افراد خانواده به جای پرداختن به مسائل عاطفی یکدیگر در فضای مجازی خود را مشغول می‌کنند، منجر به طلاق عاطفی می‌شود. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها