اجرای بیش از 18 عنوان برنامه در هرمزگان

محمد سالاری، از اجرای بیش از 18 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۱۷۹۳
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، محمد سالاری، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان هرمزگان ضمن گرامیداشت  فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: هفته بسیج دانش آموزی از 7 آبان آغاز و تا روز 13 آبان ادامه خواهد یافت.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام سجاد(ع) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز استان هرمزگان عنوان کرد: جذب، آموزش و سازماندهی دانش آموزان کشور در ارتش بیست میلیونی، ایجاد روحیه همیاری و مسئولیت پذیری دانش آموزان و دفاع همه جانبه از فرهنگ انقلابی اسلامی از مهمترین اهداف تشکیل بسیج دانش آموزی می باشد .

وی، تصریح کرد: ارتقا ء سطح علمی و فرهنگی دانش آموزان ، رشد تربیت و تعالی معنوی، ترویج فرهنگ قرآنی و نیز الگو پردازی برای نسل جوان و نیز ایجاد روحیه رقابت و مطالعه در بین آنان از دیگر اهداف این سازمان می باشد.

سالاری، اهم برنامه های این هفته را  اجرای برنامه پدافند غیرعامل در مدارس، برگزاری جلسه هم اندیشی نخبگان علمی، هنری و ورزشی با  فرمانداران، آیین صبحگاه سراسری و نواختن زنگ ایثار وشهادت، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهداء ، ایثارگران و جانبازان و تجلیل از دانش آموزان نخبه بسیجی در عرصه های ورزشی ، علمی هنری و قرآنی وتشکیلاتی، عنوان کرد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان هرمزگان از دیگر برنامه های این هفته را  برگزاری یادواره شهداء دانش آموز،  اعزام دانش آموزان به کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی در تهران، آغاز ثبت نام لیگ علمی (پایا)،اجرای طرح رهروان شهید فهمیده در استان هرمزگان،دیدار با نمایندگان محترم ولی فقیه و ائمه جمعه در استان و شهرستانها،نشستهای معرفتی ، بصیرتی و تربیتی ویژه فرماندهان واحدهای پیشگام تحت عنوان "رهبر کوچک"، ابراز داشت.

محمد سالاری، یادآور شد: مسابقه دو رهروان شهدای دانش آموز،کوهپیمایی و ساحل پیمایی دانش آموزان بسیجی،عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدای دانش آموز و معلمان،حضور سازمان يافته دانش آموزان بسيجي دختر و پسر،همراه با نمادهاي سازماني در مصلي هاي نماز جمعه سراسر استان،سخنراني یکی از دانش آموزان بسیجی قبل از خطبه هاي نماز جمعه،حضور سازمان یافته دانش آموزان در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع« مرگ بر آمریکا» در مسیر راهپیمائی، از دیگر برنامه های این هفته می باشند.

وی در پایان، بیان داشت: در روز 13 آبان دانش‌آموزان، فرهنگیان و آحاد مردم استان هرمزگان با حضور پرشور در راهپیمایی، پاسخ کوبنده ای را به سران آمریکا و استکبار جهانی خواهند داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار