دوره تشکیلاتی مسئولین فرهنگی، علمی، نیرو انسانی، آماد، فضای مجازی و روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان در محل مجتمع آموزشی امام رضا(ع) یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۱۸۲۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹

 به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، دوره تشکیلاتی اعضای شوراهای بسیج دانشجویی یزد  با حضور مسئولین فرهنگی، علمی، نیرو انسانی، آماد، فضای مجازی و روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان در محل مجتمع آموزشی امام رضا(ع) یزد برگزار شد.

در این نشست یک‌روزه دانشجویان علاوه بر آشنایی با برنامه‌ها و فعالیت‌های هر معاونت به همفکری و تبادل‌نظر پیرامون برنامه‌ها و نحوه اجرای آن‌ها پرداختند و در کارگاه‌های آموزشی با اصول کار تشکیلاتی و مهارت‌های لازم آشنا شدند.

IMG_5400.jpg

در این نشست مسئولین فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان در کلاس‌هایی با حضور دکتر لاور از نخبگان فرهنگی استان با مبانی تمدن سازی و کار تشکیلاتی در محیط دانشجویی آشنا شدند.

IMG_5399.jpg
 
در ادامه نیز دانشجویان در قالب کارگاه به‌مرور برنامه‌های فرهنگی در دستور کار بسیج دانشجویی و تبادل‌نظر پیرامون این برنامه‌ها پرداختند و همچنین  مطالبی پیرامون کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن توسط سید رسول هدایتی از فعالان دانشجویی استان به دانشجویان حاضر ارائه شد.

IMG_5435.jpg

مسئولین فضای مجازی و روابط عمومی دانشگاه‌های نیز ضمن آشنایی با ضرورت‌های فعالیت در فضای مجازی و بایدها و نبایدهای حضور نیروهای ارزشی در این محیط با اصول کار رسانه‌ای و برنامه‌های بسیج دانشجویی در این عرصه آشنا شدند.

IMG_5487.jpg
 
همچنین کارگاه آموزش خبرنویسی نیز توسط معاونت فضای مجازی و روابط عمومی ناحیه بسیج دانشجویی برگزار شد و دانشجویان مطالبی پیرامون اصول خبرنگاری و خبرنویسی فراگرفتند.
لازم به ذکر است مهدی عبدی نسب از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان مدرس این کارگاه بود.

IMG_5558.jpg

مسئولین علمی نیز در کلاس‌ها و کارگاه‌هایی که در این دوره یک‌روزه برگزار شد با ضرورت‌ها و چگونگی مطالبه گری تخصصی در حوزه‌های مختلف و فعالیت‌های معاونت علمی و قرارگاه دانشجویی شهید احمدی روشن آشنا شدند.

IMG_5512.jpg

سخنرانی حجت الاسلام داوودی، مسئول بسیج طلاب استان از دیگر برنامه های این نشست بود.

IMG_5459.jpg
ارسال نظرات