مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به دانشجوی فوت شده دانشگاه شهید بهشتی گفت: وی اهل آمل بوده و در خوابگاه دانشجویی سکونت داشته است و اقدام به خودکشی این دانشجوی پسر هیچ ارتباطی با بازی نهنگ آبی ندارد.
کد خبر: ۸۹۴۱۸۴۳
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛

خورشیدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به خودکشی یکی از دانشجویان این دانشگاه گفت: م- ع. از دانشجویان ترم سوم مقطع کارشناسی رشته حقوق دانشگاه شهید بهشتی حدود ساعت ۱۵: ۳۰ دقیقه بعد از ظهر امروز با پرش از پشت بام ساختمان دانشکده حقوق این دانشگاه دست به خودکشی زد.
 
وی با بیان اینکه این دانشجو پس از پرش از ساختمان با سر به زمین بدخورد کرده بود، افزود: پس از حضور اورژانس در محل حادثه این دانشجو به بیمارستان آیت الله طالقانی منتقل شد، اما در مسیر انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان سپرد.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این دانشجو، گفت: این مرحوم از دانشجویان نخبه دانشگاه شهید بهشتی بوده که با کسب مدال طلای المپیاد ادبیات فارسی کشور توانسته بود بدون کنکور وارد دانشگاه شهید بهشتی شود.
 
خورشیدی اظهار کرد: این دانشجو هیچ مشکل روحی و روانی نداشته است و در دست نوشته‌ای هم که در زمان خودکشی به همراه داشته انگیزه خاصی برای این اقدام خود مطرح نکرده البته موضوع در دست بررسی است.
 
وی با اشاره به این که دانشجوی فوت شده اهل بابل بوده و در خوابگاه دانشجویی سکونت داشته است، اضافه کرد: اقدام به خودکشی این دانشجوی پسر هیچ ارتباطی با بازی نهنگ آبی ندارد.
ارسال نظرات