خبرهای داغ:
فرمانده سپاه روانسر از اعزام 188نفر از دانش آموزان شهرستان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۱۸۷۴
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

به گزارش  خبرگزاری بسیج از روانسر، دانش آموزان دختر شهرستان روانسردر قالب کاروان راهیان نور عازم رزمگاه و جبهه های غرب کشور شدند تا بار دیگر در تجدید میثاق با امام شهدا و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس بیعتی دوباره داشته باشند.

 

محمد رضا الفتی فرمانده سپاه ناحیه روانسر در آیین بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی غرب استان در تالار چند منظوره وحدت اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، کاروان 188 نفره دانش آموزان دختر شهرستان روانسرعازم مناطق عملیاتی می‌شود.

 

وی، با اشاره به لزوم حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان، خاطرنشان کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت را حفظ کنیم و در راستای حراست از آرمان‌های شهدا، امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداریم که برگزاری این اردوها در این خصوص، بسیار ارزشمند است.

 

الفتی درادامه به اهدف اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور نیز اشاره کرد و گفت: آشنایی با ایثارگری، جانفشانی و از خودگذشتگی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای عزیز و ارائه فرهنگ اصیل و ناب انقلاب، به نسل امروز از اهداف اعزام است.

ارسال نظرات