خبرهای داغ:
توسط معاونت فرهنگی، اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) و با حضور مسئولین جلسه ای با موضوع پیشگیری از اعتیاد جوانان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۱۸۹۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، معاون فرهنگی، اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)گفت: از آنجایی که امروزه مصرف مواد مخدر و اعتیاد موجب نگرانی های جدی گردیده و عمدتا قشر جوان جامعه را مورد هدف قرار داده و دارای چهره پنهان در جامعه می باشد در راستای آگاهی بخشی و مقابله با گسترش روزافزون این معضل، برآن شدیم تا با استعانت از خداوند متعال و با همراهی تیم فرهنگی ناحیه گامی در این زمینه برداریم.
لذا در چهار ماهه اول 1396 اقدام به طراحی و انتشار بنر و پوستر در 25 طرح نمودیم که کلیه طرح ها جدید و ابتکاری می باشد و با هدف آگاه سازی، هشدارهای تکان دهنده و برانگیختگی در جوانان می باشد.
محمدرضا برنجی گفت: این بنرها به تعداد 350 عدد تا کنون به چاپ رسیده است و جهت نصب در محله ها خصوصا محلاتی که بیشتر مبتلا به این معضل اجتماعی هستند اقدام گردیده است.
برنجی در ادامه افزود: این طرح ها در قالب پوستر جهت نصب در اتوبوسرانی و ارگان های دولتی نیز طراحی گردیده است که هدف کلی از این اقدام آگاه سازی و پیشگیری از اعتیاد می باشد.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با کمک و همراهی همه ی مسئولین و متصدیان این امر و با اقدامات منسجم و مؤثر بتوانیم گامی  برای جامعه خود و انشاءالله روزی را ببینیم که جامعه ای عاری از معضل اعتیاد و معتاد داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها