یادواره ۶۰ شهید دانش آموز و ۷ شهید دانشجو شهرستان کوهبنان برگزار شد
کد خبر: ۸۹۴۱۹۰۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان کرمان، چهاردهمین یادواره 60 شهید دانش‌آموز و پنجمین یادواره هفت شهید دانشجوی شهرستان کوهبنان برگزار شد.

عباس زاهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده بیان داشت: در دوران دفاع مقدس تمام اقشار جامعه در لبیک به فرمان رهبر کبیر انقلاب در دفاع از مرزهای عزت کشور اقدام کردند که دانش‌آموزان و دانشجویان هم در این عرصه خوب نقش‌آفرین بودند.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس بیش از 36 هزار نفر از دانش‌آموزان و جمعی از دانشجویان جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند تا اسلام و انقلاب اسلامی راه گسترش خود را با سرعت ادامه دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان تاکید کرد: شهید فهمیده و شهید شاخص سال باید به عنوان بهترین اسوه و الگو برای دانش‌آموزان و قشر جوان جامعه باشند.

وی تصریح کرد: دشمنان چون در عرصه دفاع مقدس دچار شکست و ذلت شدند، درصدد برآمدند از راه‌های مختلف به خباثت خود ادامه دهند، لذا همچنان شاهد سخنان خفیف رئیس جمهور آمریکا بودیم.

زاهدی با اشاره به مواضع رئیس جمهور در برابر زیاده‌خواهی‌های دولت آمریکا ابراز داشت: اگر آمریکا بخواهد از برجام خارج شود یا بخواهد خللی در برجام بوجود آورد، جمهوری اسلامی با قاطعیت تمام از برجام خارج خواهد شد.

 

ارسال نظرات