عضو شواری مرکزی بسیج کارمندان در گفتگو با «بسیج» خبر داد
خدادادی گفت: شناسایی نخبگان جوان و کارآمد شاید یکی از برکات حضور بسیج است. در واقع بسیج با شناسایی، جذب و پرورش نیروهای مستعد توانسته گام بزرگی را در جهت تربیت نیروهای کارآمد بردارد.
کد خبر: ۸۹۴۱۹۰۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶

مسعود خدادادی عضو شواری مرکزی بسیج کارمندان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: در آستانه فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج خوب است که یادی کنیم از دستاوردهایی که این تشکل عظیم مردمی در کشور به بار آورده است.

وی ادامه داد: شناسایی نخبگان جوان و کارآمد شاید یکی از برکات حضور بسیج است. در واقع بسیج با شناسایی، جذب و پرورش نیروهای مستعد توانسته گام بزرگی را در جهت تربیت نیروهای کارآمد بردارد، حال آنکه همین نیروهای مستعد امروز در جایگاه های حساس و مهم کشور قرار گرفته و در حال خدمت به جمهوری اسلامی ایران هستند.

این نخبه بسیجی با تأکید بر اثرگذاری مطلوب بسیج در اقتصاد کشور گفت: حضور بسیج در اقتصاد را می توان به نوعی مردمی کردن اقتصاد کشور دانست چراکه بسیج متشکل از اقشار مختلف مردم است و همین حضور، می تواند پیش زمینه تحقق کامل اقتصاد مقاومتی باشد به شرط آنکه دولت نیز در این زمینه به وظیفه خود، یعنی استفاده از این ظرفیت و گنجینه گران بها عمل کند.

ارسال نظرات