خبرهای داغ:
به همت سپاه ناحیه روانسر صورت گرفت؛

اهدای بسته‌های حمایتی و آموزشی سپاه به خانواده های محروم روانسر

فرمانده سپاه شهرستان روانسرگفت: در راستای برنامه‌های محرومیت‌زدایی بسته‌های حمایتی و آموزشی به خانواده های مناطق محروم شهرستان روانسر ارائه گردید.
کد خبر: ۸۹۴۱۹۰۷
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از روانسر، سرهنگ دوم پاسدار محمدرضاالفتی در مراسم اهدای بسته‌های حمایتی به خانواده ها ی روانسر اظهار داشت: با هماهنگی بسیج سازندگی  تعدادی از خانواده های مناطق محروم روستاهای روانسر از طرح بسته های حمایتی بهره‌مند شدند.

 

وی عنوان کرد:  در راستای برنامه‌های محرومیت‌زدایی سپاه و بسیج سازندگی در روستاهای محروم و دورافتاده شهرستان اقدام به توزیع بسته‌های حمایتی در بین تعدادی از خانواده ها بی‌بضاعت و نیازمند شهرستان کردند.

 

الفتی با اشاره به برنامه‌های محرومیت‌زدایی سپاه ناحیه روانسر تصریح کرد: رفع محرومیت از مناطق کم‌برخوردار و محروم از اولویت‌ها و رسالت‌های سپاه و بسیج بوده که در این راستا برنامه‌های مختلفی هدف گذاری شده تا با اجرای آنها در سطح شهرستان شاهد محرومیت‌زدایی هر چه بیشتر به ویژه در مناطق روستایی شهرستان باشیم.

 

فرمانده سپاه شهرستان روانسر گفت:‌ در کنار اجرای چنین برنامه‌هایی و اهدای بسته‌های حمایتی به خانواده ها، سپاه در عرصه‌های مختلف اقدام به اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی می‌کند که ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای ایجاد فرصت‌های اشتغال و توسعه تولید بخشی از این فعالیت‌ها به شمار می‌رود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار