خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه:

دانش آموزان با کسب اندیشه در برابر توطئه های دشمن ایستادگی کنند

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: دانش آموزان با کسب اندیشه های ناب و تولید علم در برابر توطئه های فرهنگی دشمن ایستادگی کنند.
کد خبر: ۸۹۴۱۹۰۸
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموزی مراسم صبحگاه مشترک با حضور رئیس آموزش و پرورش ناحیه 3،  مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان،  فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه،  مسئول تربیت و آموزش بسیج دانش آموزی کرمانشاه و  مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه کرمانشاه و فرمانده حوزه 3 شهید فهمیده خواهران برگزار گردید .

 

نجفی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: این هفته یادآور رشادت ها و ایثارگریهای دانش آموزانی است که با الگو گیری از شهید فهمیده راه شهادت و ایثارگری و جانبازی برای دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب اسلامی را فرا گرفتند.

 

در ادامه سرهنگ کریمی فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه در خصوص جایگاه بسیج در جامعه امروز بیان کرد: با توجه به اینکه هفته بسیج مصادف با محرم و صفر شده است باید توجه داشت که حرکت امام حسین (ع) در حادثه کربلا واقعه عظیمی است که بسیجیان در همه احوال باید از آن تاسی جویند .

 

وی تاکیدکرد: دانش آموزان آن زمان نیز به خوبی اهمیت دفاع از تمایمت ارضی و ارزشهای نظام اسلامی را پیدا کردند و با تقدیم جان خود امنیت و آرامش رابرای ایران اسلامی به ارمغان آورند.

 

کریمی گفت: امروز دشمنان در عرصه های فرهنگی و جنگ نرم تلاش های زیادی می کنند تا جوانان را از درس، مدرسه و تحصیل فراری دهند و لذا دانش آموزان ما باید هوشیار تر از همیشه با علم آموزی وکسب اندیشه های ناب و تولید علم بتوانند در برابر توطئه های فرهنگی دشمن ایستادگی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار