خبرهای داغ:
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

بیشترین آمار پرونده های دادگستری قزوین مربوط به شهرک مهرگان است

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بیشترین آمار پرونده های دادگستری قزوین مربوط به شهرک مهرگان است زیرا در این شهرک تازه تأسیس تمهیدات لازم برای جلوگیری از درگیری مردم با یکدیگر اندیشیده نشده است.
کد خبر: ۸۹۴۱۹۱۷
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، عزیزی رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی در کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی استان قزوین که صبح قزوین در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد:روز گذشته از شهر محمدیه و شهرک مهرگان بازدید کردیم و در این بازدید با کمال تأسف آسیب های اجتماعی زیادی مشاهده شد.
وی افزود:آمار طلاق در شهرک مهرگان بیش از ۲۵درصد است که این آمار از آمار طلاق شمال تهران هم بیشتر است.
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:کسانی که شهرک مهرگان را طراحی کرده و ساخته اند از قبل تدبیر نکردند که این امر موجب شده از جهات مختلف از جمله امنیتی با مشکل روبرو شویم.
عزیزی با اشاره به آمار بالای پرونده های قضایی شهرک مهرگان عنوان کرد:بیشترین آمار پرونده های دادگستری قزوین مربوط به شهرک مهرگان است زیرا در این شهرک تازه تأسیس تمهیدات لازم برای جلوگیری از درگیری مردم با یکدیگر اندیشیده نشده است.
وی با بیان اینکه حدود۱۰۰هزار نفر در این شهرک مستقر شدند، تصریح کرد:علی رغم اسکان بخش قابل توجهی از جمعیت استان در شهرک مهرگان برای امکانات ضروری مثل پارکینگ هم در این شهرک تدبیر نشده که این امر موجب درگیری مردم با یکدیگر می شود.
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت:تمام شرایط را در این شهرک فراهم کردند تا مردم ساکن در شهرک با هم درگیر شوند.
به گفته عزیزی این مشکل در تمام شهرک های مسکن کشور مشاهده می شود.
وی خاطرنشان کرد:در جلسه خصوصی خدمت رهبر معظم انقلاب مطرح می کنم که بیشتر مشکلات ما مسوولان هستند و مردم تقصیری ندارند.
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به موفقیت های شرکت فیروز بیان کرد:آقای موسوی مدیرعامل شرکت فیروز باید الگوی تمام مردم ایران باشد.
عزیزی افزود:فقط معلولان را در شرکت فیروز به کار گرفته و به آنها گفته هر اندازه توان دارید کار کنید ولی حقوق کامل را دریافت می کنید.
وی اضافه کرد:این افراد کارآفرین باید مورد حمایت مسوولان قرار گیرند زیرا کار آفرینان واقعی این افراد هستند و می توانند افراد بیشتری را به کار گیرند.
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد:تمام مشکلات ما از این است که حواس ما به بحث پیشگیری نیست و باید توجه داشته باشیم اگر پیشگیری نکنیم باید هزینه زیادی را متحمل شویم.
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها