شهید حسین فهمیده با شهادت خود در راه حفظ انقلاب اسلامی تبدیل به ستاره درخشانی شد تا دانش آموزان و جوانان ما راه خود را پیدا کنند و از مسیر انقلاب و نظام منحرف نشوند.
کد خبر: ۸۹۴۱۹۹۳
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  زنگ ایثار و مقاومت همزمان با روز نوجوان و سالروز شهادت محمدحسین فهمیده در واحد مقاومت رهبر روستای دشت زرین کوهرنگ نواخته شد.

این مراسم با حضور فرماندار کوهرنگ، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه این شهرستان، دانش آموزان، معلمان و جمعی از مسئولان و مدیران در واحدمقاومت رهبر روستای دشت زرین نواخته شد.

مرتضی زمانپور، فرماندارکوهرنگ در این مراسم گفت: معرفی الگوهای دینی و اسلامی برای تبیین الگوی عملی در زندگی دانش آموزان یکی از اهداف و برگزاری این آیین ها است.

زمانپور، نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس را فرصتی ارزشمند برای آشنایی دانش آموزان و جوانان با سیره عملی شهدا و ترویج و انتقال ارزش های دفاع مقدس در جامعه عنوان کرد و افزود: انتقال رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل جوان امری بسیار ضروری است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی، دانش آموزان بسیجی کشور را از الگوهای عملی جوانان و نوجوانان عنوان کرد و گفت: شهدای دانش آموز با نثار خونشان مانع از پیشروی دشمنان به خاک کشور شدند و درس ایثار، مقاومت و ایستادگی را به همه نشان دادند.

زمانپور افزود: شهید حسین فهمیده با شهادت خود در راه حفظ انقلاب اسلامی تبدیل به ستاره درخشانی شد تا دانش آموزان و جوانان ما راه خود را پیدا کنند و از مسیر انقلاب و نظام منحرف نشوند.

فرماندار کوهرنگ گفت: به برکت ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام، دانش آموزان توانسته اند مدارج عالی علمی را سپری کنند و به پیشرفت های عظیمی در علوم مختلف دست یابند.

گفتنی است: اجرای رزمایش پدافند غیرعامل از دیگر برنامه های اجرا شده در این واحد مقاومت با حضور مسئولین بود.

ارسال نظرات