در دیدار با خانواده شهید دانش‌آموز «امین‌اله جانباز»؛

شهدای دانش‌آموز در دوران دفاع مقدس حماسه‌ها آفریدند

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله گفت: در دوران دفاع مقدس با هر پیام و سخنرانی حضرت امام(ره) خیل عظیم مراجعات مردم به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را شاهد بودیم که در بین آنان نیز دانش‌آموزان بسیجی بسیار به چشم می‌خورد که شجاعانه در برابر دشمن ایستادند و تا آخرین قطره خون خود برای این مرز و بوم حماسه آفریدند.
کد خبر: ۸۹۴۲۰۰۵
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همزمان با سومین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی جمعی از مسئولان بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله با خانواده شهید دانش‌آموز «امین‌اله جانباز» دیدار گفتگو کردند.

سرهنگ پاسدار محمدتقی امینی مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله در این دیدار ضمن دلجویی ازپدر و مادر این شهید والامقام که در سن 17 سالگی در عملیات والفجر 8 در منطقه عملیاتی فاو به مقام شهادت نائل آمده است، گفت: دانش‌آموزان بسیاری در دوران دفاع مقدس پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را وظیفه خود دانسته و حضور در سنگر علم را رها کرده و حضور در سنگر جهاد را وظیفه خود دانستند.

وی افزود: دانش‌آموزان بسیاری با وجود سن کم با دستکاری شناسنامه خود در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کردند و نقش پر رنگی را در سنگر جهاد و شهادت ایفا کردند و به فرموده امام خمینی(ره) هیچ سنگری نیست که به خون شهدای دانش‌آموز رنگین نشده باشد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس با هر پیام و سخنرانی حضرت امام(ره) خیل عظیم مراجعات مردم به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را شاهد بودیم که در بین آنان نیز دانش‌آموزان بسیجی بسیار به چشم می‌خورد که شجاعانه در برابر دشمن ایستادند و تا آخرین قطره خون خود برای این مرز و بوم حماسه آفریدند.

سرهنگ پاسدار امینی با تاکید بر اینکه وظیفه نسل امروز صیانت از آرمان‌های شهدایی است که برای امنیت و آرامش این مرز و بوم ایثار کردند، گفت: فعالیت‌ها در واحدهای بسیج دانش‌آموزی در راستای اشاعه فرهنگ بسیجی و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا است.

وی ضمن قدردانی از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا در راه اعتلای میهن اسلامی، خاطرنشان کرد: ما از خانواده شهدا می‌خواهیم که در حق ما مسئولین دعا کنند آنچه را در راستای ادای تکلیف خود به زبان می‌آوریم در عمل هم ثابت کنیم و حفظ و نگهداری آثار شهدا و انتقال آن به آیندگان ضامن موجودیت و عزت جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار