حجت الاسلام سید مهران کریم پور در یادواره شهدای روستای خنگ از توابع شهرستان لردگان گفت: دشمنان به دنبال گسستن رابطه بین امت و ولایت هستند.
کد خبر: ۸۹۴۲۰۵۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  یادواره شهدای روستای خنگ از توابع شهرستان لردگان با حضور خانواده معظم شهداء، مسئولان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید مهران کریم پور ضمن تسلیت ایام اسارت آل الله و ایام حزن و اندوه اهل بیت (علیهم السلام) طی سخنانی خاطر نشان کرد: زمانی که واقعه غدیر اتفاق می افتد پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم)، حضرت علی (علیه السلام ) را به عنوان جانشین معرفی می کنند و باید دید چه اتفاقی می افتد که علی (علیه السلام ) 25 سال خانه نشین می شود و درب خانه علی (علیه السلام ) را به آتش می کشند؟ چه اتفاقی می افتد که در سال 61 هجری فرزند پیامبر را به آن طرز فجیع به شهادت می رسانند؟

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان افزود: ببینید برادران قبل از واقعه عاشورا بنی امیه 3 کار را انجام دادند برای زمینه چینی واقعه عاشورا:

1- ولایت ستیزی و گسستن پیوند میان امت و ولایت؛ امروز هم دارند همین کار را می کنند و بحث هسته ای، برجام و نقض برجام و موشکی همه بهانه هستند و با این کارها به دنبال گسستن رابطه بین امت و ولایت هستند.

2- دین ستیزی؛ همان کاری که بنی امیه انجام داد و امام حسین (علیه السلام ) در مقابل با آن قیام کرد و خون بر شمشیر پیروز شد و امروز این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است. امروز نیز دشمنان ما به دنبال این هستند که اعتقادات جوانان ما را بگیرند و مساجد را خالی کنند و باید به جد مواظب بود.

3- غیرت زدایی؛ دشمن دارد غیرت را از مردان ما و حیا و عفت را از زنان ما می گیرد، آیا شهدای ما اینها را از ما می خواهند؟

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: برادران عزیز امروز شما می بینید یک جمهوری اسلامی ایران هست و این همه دشمن. امروز همه دشمنان در مقابل این انقلاب بسیج شده اند، امروز با انجام دادن این کارها می خواهند مردم را از ولی زمان جدا کنند؛ اما بدانید دلها دست خداست و انشاءالله این اتفاق نخواهد افتاد.

ارسال نظرات