فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: صبحگاه مشترک به‌منظور آمادگی در خدمت‌رسانی به زائران اربعین برگزار شده است.
کد خبر: ۸۹۴۲۰۷۹
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان سردار محمد مهدیان نسب در صبحگاه نیروی انتظامی که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی لرستان برگزار شد اظهار داشت: صبحگاه مشترک به‌منظور آمادگی در خدمت‌رسانی به زائران اربعین برگزار شده است.


وی افزود: براساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب پدافند غیرعامل باید به‌صورت شعله‌ای پیگیری شود و روند پیشرفت آن‌یک تابلوی غیرمستمر است که هیچ ایستادگی در آن نبوده و این در حالی است که در این راستا روزبه‌روز اقدامات بهتر انجام می‌شود.
 

فرمانده نیروی انتظامی لرستان خاطر نشان کرد:هر ملتی که نتواند از خودش دفاع کند یک ملت زنده نامیده نمی‌شود و آمادگی نظامی و دفاع همیشگی ارتقا و شتابان در حوزه آموزش و همراه با اقدامات خلاقانه می‌تواند علاوه بر دفاع از کشور ارزش‌ها از هویت مردم محافظت می‌کند و از ایجاد بحران نیز جلوگیری می‌کند.

وی بیان کرد: در کنار پدافند عامل دفاعی که بدون اقدامات نظامی جلوی تهاجمات را می‌گیرد پدافند غیرعامل است که از جزییات یک ملت آغازشده و تا مدیریت‌های کلان ادامه می‌یابد و این در حالی است که در نیروی انتظامی آماده‌سازی مقاوم‌سازی در تمامی موضوعات پدافند غیرعامل است و امروز در حوزه‌های امدادی و خدمت‌رسانی در تمام ابعاد حوزه‌های پدافند غیرعامل تعریف‌شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات