همزمان با آغاز هفته بسیج دانش آموزی.

زنگ نمادین شجاعت در بانه نواخته شد

همزمان با آغاز هفته بسیج دانش آموزی و طی برگزاری مراسمی نمادین زنگ شجاعت در بانه نواخته شد.
کد خبر: ۸۹۴۲۰۸۶
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم نمادین هفته بسیج دانش آموزی و بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه بانه، فرماندار، جانشن نیروی انتظامی، مدیر آموزش و پرورش بانه و جمعی از دانش آموزان در محل کانون ولایت این شهر برگزار شد.

محمد فلاحی فرماندار بانه در این مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه پدافند غیرعامل به ضرورت نهادینه شدن فرهنگ این نوع از پدافند در جامعه تاکید کرد.

وی افزود: همانطور که در پدافند عامل در حد بالایی قرار داریم باید سعی کنیم به تناسب آن در حوزه پدافند غیر عامل هم که تاثیر بسزایی در کاهش خسارت‌های احتمالی و ایمن سازی در برابر تهدیدات طبیعی و غیر طبیعی است توان خود را افزایش دهیم.

فرماندار بانه در ادامه هفته بسیج دانش آموزی و سالروز شهادت حسین فهمیده نیز اشاره کرد و گفت: شهید فهمیده بهترین الگو برای قشر دانش آموز است که می‌تواند مورد توجه این نسل قرار بگیرد.

سرهنگ مصطفی پیرزاد، ظهر امروز در مراسم نمادین هفته بسیج دانش آموزی و بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل با اشاره به مفهوم پدافند غیرعامل اظهار داشت: این نوع از پدافند به معنی اقداماتی است که هر فرد برای مصونیت و ایمنی خود از خطرات و تهدایداتی که در طول حیاتش با آن مواجه است و می‌تواند سلامت جسمی و روحی او را به خطر بیاندازد انجام می‌دهد.

وی افزود: پدافند غیر عامل مربوط به زمان جنگ و یا بحران نیست بلکه موضوعی است که همواره در زندگی شخصی و اجتماعی افراد ساری و جاری است و این موضوع می‌طلبد که توجه ویژه‌ای به آن شود.

در آخر زنگ شجاعت بمناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی به وسیله فرماندار بانه به صدا در آمد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات