مدرس حوزه علمیه قم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: : بالاترین سرمایه های کشور ایران جوانانی هستند که آماده فداکاری می باشند و می خواهند از مسلمانان جهان در مقابل کفر دفاع کنند
کد خبر: ۸۹۴۲۰۹۹
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، کلاس اخلاق با حضور حجت السالام والمسلمین محمد صادق کرمانشاهی مدرس حوزه علمیه قم، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه، سرهنگ پاسدار محمد حسین جاودان فر جانشین فرماندهی سپاه سراوان و جمعی از بسیجیان در نمازخانه سپاه شهرستان سراوان برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق کرمانشاهی استاد و مدرس حوزه علمیه قم با بیان اینکه همه رادیو‌های بیگانه و مجریان شبکه‌های ماهواره‌ای برای انحراف در اذعان عمومی با کلام شیوایی حرف می‌زنند، گفت: هر کسی درست حرف بزند، نمی‌تواند دلیلی بر حقانیت او باشد.
وی با بیان اینکه باطن همه بسیجیان سرشار از حق و ایمان به خدا بوده است، افزود: بد ماهواره‌ها مکارم اخلاقی ندارند و به دنبال دشمنی با انقلاب اسلامی هستند و می‌طلبد که مسلمانان با هوشیاری کامل حق را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
مدرس حوزه علمیه جالق شهوت رانی، تکبر، مال پرستی، تنگ نظری و عدم ایمان قلبی را از ویژگی‌های دنیا پرستان عنوان کرد و اظهار داشت: کسانی که به دنبال دنیا و جلوه‌های آن هستند، هیچ گاه به تضعیف و سربلندی انقلاب اسلامی فکر نمی‌کنند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تصریح کرد: بالاترین سرمایه این کشور جوانانی هستند که آماده فداکاری می‌باشند و می‌خواهند از مسلمانان جهان در مقابل کفر دفاع کنند.
حجت الاسلام والمسلمین کرمانشاهی با بیان اینکه بسیجیان و پاسداران انقلاب در دنیای اسلامی در حال فداکاری و ایثار هستند، اذعان داشت: شهدا با خون خود از اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند و این درحالی است که کسانی با نام اسلام در حال انحراف افکار جوانان هستند.
وی با اشاره به اینکه به برکت حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب از کشور‌های مسلمان، اسرائیل و استکبار جهانی به زانو در آمده اند، خاطر نشان کرد: دشمنانی که به دنبال اختلاف افکنی بین شیعه و سنی هستند باید سرکوب شوند.
مدرس حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه کشور اسرائیل هیچ گاه نمی‌تواند در مقابل ایمان جوانان کشور ایران ایستادگی کند، گفت: شما بسیجیان و دلاور مردان هستید که در کشور‌های مسلمانان کش در مقابل زور گویان عالم با شجاعت تمام مبارزه می‌کنید.
ارسال نظرات