خبرهای داغ:
استاندار گلستان:

دستگاه های اجرایی به دنبال قوانین راه گشا در حوزه همراهی با آموزش و پرورش باشند

استاندار گلستان گفت: دستگاه های اجرایی مرتبط با رشته های تحصیلی باید برنامه های خود را جهت هدایت تحصیلی دانش آموزان ارائه نمایند و به دنبال قوانین راه گشا در حوزه همراهی با آموزش و پرورش باشند.
کد خبر: ۸۹۴۲۱۱۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید مناف هاشمی، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: مهمترین سرمایه استان، سرمایه انسانی است و آماده سازی این سرمایه نیازمند توجه به آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به اهمیت شورای آموزش و پرورش استان، گفت: باید در جلسات به برنامه های عملیاتی توجه شود و ضمن ارتقا آمار کمی، آمارهای کیفی خود را نیز افزایش دهیم.

استاندار گلستان افزود: وضعیت آموزش و پرورش از لحاظ رتبه و شاخص‎های مختلف بر اساس گزارش مدیرکل آموزش و پرورش استان که بین رتبه‎های ۱۶ تا ۲۰ عنوان شد تقریباً خوب است.

وی بیان داشت: دستگاه های اجرایی مرتبط با رشته های تحصیلی باید برنامه های خود را جهت هدایت تحصیلی دانش آموزان ارائه نمایند و به دنبال قوانین راه گشا در حوزه همراهی با آموزش و پرورش باشند.

هاشمی خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه تاسیس مدارس غیرانتفاعی می تواند برخی مشکلات مربوط به مدارس فرسوده را مرتفع سازد و در عین حال باید از سرمایه گذاران با ارائه تسهیلات لازم حمایت کرد.

وی با بیان اهمیت آموزش و پرورش، یادآور شد: توسعه پایدار باید در تمامی بخش ها صورت گیرد و مهمترین و ریشه دار ترین محور آن آموزش و پرورش محسوب می شود.

استاندار گلستان از مدیریت آموزش و پرورش استان خواست تا در حوزه واگذاری اماکن آموزش و پرورش تدبیر کنند و افزود: بهترین نقاط تجاری شهر در دست آموزش و پرورش است باید تلاش شود مدارس مخروبه مرکز استان گلستان تبدیل به احسن شود در این راستا می‌توان به توسعه فضای آموزشی نیز کمک گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار