سید ساجد یعقوبی
امام جمعه نمین در دیدار با دانش آموزان؛
امام جمعه نمین در دیدار با بسیجیان دانش آموز دختر نمین گفت: 13 آبان ماه اوج اعتلای تفکر بسیجی و نقطه عطفی در تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.
کد خبر: ۸۹۴۲۱۳۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

13 آبان ماه اوج اعتلای تفکر بسیجی هست

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام صفر یوسف زاده صبح امروز در دیدار نخبگان دانش آموز دختران بسیجی شهرستان نمین در دفتر امام جمعه این شهرستان، با بیان اینکه تفکر بسیجی همان تفکر قرآنی و حسینی است، اظهار کرد: اگر فردی تفکر بسیجی داشته باشد به یقین مفهوم ولایت و انقلابی بودن را به راحتی درک می کند و اخلاق، عفت و حجاب خودش را نیز رعایت خواهد کرد.

 امام جمعه نمین، تمام دانش آموزان کشور را یک بسیجی دانست و گفت: یک فرد باید رفتار بسیجی خود را در عمل نشان دهد و همواره در خدمت سایر افراد جامعه باشد و مشکل آن ها را حل کند.

 وی در رابطه با روز 13 آبان ماه روز مبارزه با آمریکا و روز دانش آموز افزود: 13 آبان ماه اوج اعتلای تفکر بسیجی و نقطه عطفی در تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

 فرمانده سپاه ناحیه نمین همچنین در این دیدار بر حضور گسترده مردم در 13 آبان تاکید کرد و گفت: به امید خدا و مثل سال های گذشته حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان ماه پرشور و دشمن شکن خواهد بود.

 سرهنگ شاپور حسن زاده از اجرای برنامه های مختلف به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان نمین خبر داد و افزود: در هفته بسیج دانش آموزی برنامه های مختلفی همچون مراسم یادواره 36 هزار دانش آموز شهید کشوری، غبارروبی مزار شهدا،دیدار با خانواده معظم شهدا و برنامه های نشست های بصیرتی در شهرستان نمین برگزار می شود.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین نیز در این جلسه با اشاره به دیدار دختران بسیجی با امام جمعه شهرستان نمین اظهار کرد:هدف این دانش آموزان از این دیدار، تجدید بیعت با آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، شهدا و منویات مقام معظم رهبری است.

 انوش جعفری با بیان اینکه مسئولین باید با رویکرد انقلابی و عزم جهادی کار کنند افزود: ما افتخار می کنیم در نظامی زندگی می کنیم که صاحب عزت و سربلندی است و دانش آموزانی مثل شهید حسین فهمیده دارد.

همچنین پس از اتمام این دیدار مسئولین و دانش آموزان در مزار شهدای گمنام حضور یافتند و ضمن زیارت، قرائت فاتحه و غبارروبی مزار مطهر شهدا، با آرمان های بلند شهیدان نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

13 آبان ماه اوج اعتلای تفکر بسیجی هست

13 آبان ماه اوج اعتلای تفکر بسیجی هست

13 آبان ماه اوج اعتلای تفکر بسیجی هست

13 آبان ماه اوج اعتلای تفکر بسیجی هست

13 آبان ماه اوج اعتلای تفکر بسیجی هست

ارسال نظرات
آخرین اخبار