خبرهای داغ:
در یادواره شهید شاخص دانش آموز مطرح شد:

400 هزار دانش آموز اصفهانی مفتخر به عضویت در بسیج هستند.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان در یادوراه شهیده زینب کمایی در شاهین شهر با تاکید بر شعار امسال هفته بسیج دانش آموزی گفت: دانش آموزان در 13 آبان انزجار خود را از سیاست های خصمانه آمریکا بر علیه ملت ایران نشان خواهند داد.
کد خبر: ۸۹۴۲۱۵۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج از شاهین شهر، یادوراه شهیده زینب کمایی (شهید شاخص ملی دانش آموز) در دبیرستان ۲۲ بهمن شاهین شهر با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه شاهین شهر و میمه، مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر، مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان و فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی برگزار شد.
مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان اظهار داشت: پیام امسال هفته بسیج دانش‌آموزی «ایثار، فداکاری، شجاعت و اقدام به‌موقع» است که در برنامه‌های این هفته در تمامی مدارس تبیین می‌شود.
وی افزود:از کل دانش‌آموزان استان اصفهان، ۴۰۰ هزار نفر عضو تشکل بسیج دانش‌آموزی هستند که همه دانش آموزان فریاد استکبارستیزی و انزجار از سیاست‌های خصمانه آمریکا را در ۱۳ آبان فریاد می‌زنند.
محمد ادیب با تاکید بر اهمیت هفته بسیج دانش آموزی گفت: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، سخنرانی یکی از دانش آموزان پیش از خطبه نماز جمعه و برگزاری برنامه‌های ورزشی و فرهنگی از برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان اصفهان است.
قبل از سخنارنی مسئول بسیج دانش آموزی استان اصفهان مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی، گفت: وصیت نامه شهید کمایی برای هر انسانی که امروزه بخواهد از گنجینه‌های تربیتی انقلاب اسلامی بهره‌مند شود دایره المعارفی اعتقادی و معرفتی است.
محمد اسماعیل زاده با اشاره به وجود حس عمیق خداباوری در سیره و وصیت نامه شهید کمایی تصریح کرد: هنگامی که فضای زندگی انسان متاثر از اعتقاد به خدا باشد همه اعمال و رفتار او نیز مبتنی بر رضایت خدا خواهد بود و این هم در زندگی و هم در وصیت نامه شهید کمایی به وضوح دیده می‌شود.
وی افزود: گرچه شهدا خود با تاسی از حضرت سیدالشهدا (ع) مسیر خود را انتخاب و طی کردند، اما امروز آن‌ها همچون خورشیدی درخشان و با عظمت بر آسمان کشورمان می‌درخشند و همه ما می‌توانیم آن‌ها را الگوی خود قرار دهیم.
کارشناس و مشاور قرآنی نیز در این مراسم با اشاره به تکنیک‌های موفقیت در غرب، گفت: حضرت علی (ع) هزار و ۴۰۰ سال پیش کاملترین نظریه موفقیت را برای همه انسان‌ها فرمودند: اولین گام برای موفقیت ارزش دادن به افکار است و فردا همان چیزی می‌شویم که امروز به آن فکر کرده و در ذهن خود تصور می‌کنیم.
عظیم هاشم زاده خوب فکر کردن را اولین گام و عقل را بالاترین لطف خدا دانست و با بیان اینکه راز زندگی انسان‌های موفق کار و زندگی بر محور عقل است افزود: استاد پناهیان معتقد است که برای رفتن به بهشت راه‌های زیادی وجود دارد، ولی برای رفتن به جهنم تنها یک راه وجود دار
رونمایی از سرود ملی شهیده زینب کمایی توسط گروه سرود «هم خوان بی‌نشان‌ها د. و آن برخلاف عقل عمل کردن است.» بسیج دانش آموزی اصفهان و قرائت متن ادبی و بخشی از زندگینامه شهید کمایی از دیگر بخش‌های این مراسم بود که با حضور مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان، فرمانده ناحیه شاهین شهر و میمه و جمعی از مسئولان اداره آموزش و پرورش شاهین شهر در مدرسه محل تحصیل شهیده زینب کمایی که در سال ۶۱ در این شهر بدست منافقان کوردل به شهادت رسید، برگزار شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار