خبرهای داغ:
به مناسبت هفته پدافند غیرعامل

نواخته شدن زنگ نمادین هفته پدافند غیرعامل توسط مسئولان برخوار

مدیر آموزش و پرورش برخوار گفت: فعالیت های پدافند غیر عامل منوط به یک هفته نبوده بلکه همه باید در تمامی روزهای سال این موضوع را جدی بگیریم تا بتوانیم با همفکری و مشورت دهی به یکدیکر جامعه سالم و عاری از هرگونه آسیب داشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۴۲۱۵۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ به مناسبت هفته پدافند غیرعامل آئین نکوداشتی با نواخته شدن زنگ نمادین توسط مسئولان شهرستان در دبیرستان نمونه دولتی سعدی شهر دولت آباد برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان در این مراسم با ارائه تعریف جامعی از پدافند غیرعامل، اظهار کرد: فعالیت های پدافند غیر عامل منوط به یک هفته نبوده بلکه همه باید در تمامی روزهای سال این موضوع را جدی بگیریم تا بتوانیم با همفکری و مشورت دهی به یکدیکر جامعه سالم و عاری از هرگونه آسیب داشته باشیم.

قدرت اله زارعان یادگیری آموزش های لازم با محوریت پدافند غیر عامل برای دانش آموزان را یک ضرورت دانست.

سرهنگ علی صادقی فرمانده انتظامی شهرستان در ادامه طی سخنانی پیرامون پدافندغیرعامل در مورد زمینه تهدیدات و خطرات فضای مجازی برای دانش آموزان مطالبی مطرح کرده و آن ها را با تهدیدهای فضای مجازی آشنا کرد.

اسفندیار تاجمیری فرماندار، زارعان مدیر آموزش و پرورش برخوار، سرهنگ صادقی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از مسئولان حاضر در این مراسم بودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار