خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کنگاور:

اقدامات قرارگاه جوادالائمه(ع) ستودنی است/بسیج مردمی دسیسه های دشمن را نابود می کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کنگاور در سرکشی از مرکز مشاوره قرارگاه جوادالائمه(ع) گفت: دشمن با جنگ نرم به دنبال زوال و نابودی نظام مقدس اسلامی است، اما بسیج مردمی و نهاد مقدس سپاه پاسداران با پشتیبانی مردم این دسیسه ها را از بین خواهند برد.
کد خبر: ۸۹۴۲۱۹۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگاور، حجت الاسلام امامی نمایندگی ولی فقیه در سپاه کنگاور با حضور در مرکز مشاوره قرارگاه جوادالائمه (ع) شهرستان کنگاور از این مرکز سرکشی به عمل آورد.

دکتر رشتیانی رئیس کارگروه روانشناسی در این دیدار ضمن تقدیر از حضور مسئولین در مرکز مشاوره قرارگاه اظهار داشت: این مرکز به همت قرارگاه جوادالائمه شهرستان کنگاور با هدف مشاوره درمانی و پیشگیری از شیوع مواد مخدر در محله اسلام آباد در کانون شهید تکلو  شهرستان راه اندازی شد.

 

وی عنوان کرد: روند کاری این مرکز به صورت آموزش خصوصی و خانوادگی است و افراد درگیر با مساله اعتیاد با معرفی به این مرکز تحت درمان روانشناسی و مشاوره قرار می گیرند.

 

رشتیانی تصریح کرد: مرکز مشاوره قرارگاه جوادالائمه(ع) از خرداد ماه سال جاری راه اندازی شده است و تا بحال جمع کثیری از افراد نیازمند درمان را تحت درمان روانشناسی قرار داده است.

 

وی افزود: عملکرد این مرکز به صورت درمان شخصی، مشاوره خانوادگی و کارگاه های عمومی بوده است.

 

حجت الاسلام امامی در این دیدار اظهار داشت: حقیقتا عملکرد قرارگاه در محله اسلام آباد قابل ستایش بوده و به وضوح تاثیرات را مشاهده می کنیم.

 

نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کنگاور تصریح کرد: وقتی کمبود هایی در جامعه مشاهده می شود و خطرات محیط اجتماعی را تهدید میکند این اقدامات تحت عنوان طرح کرامت 2 و به همت قرارگاه جوادالائمه (ع) میتواند آبی برآتش باشد.

 

وی تصریح کرد: به راحتی می توان دست های دشمن را پشت این بلاهای جبران نشدنی دید که با جنگ نرم به دنبال زوال و نابودی نظام مقدس اسلامی است، اما به حمدالله بسیج مردمی و نهاد مقدس سپاه پاسداران با پشتیبانی مردم این دسیسه ها را از بین خواهند برد.

ارسال نظرات