مدیر قسمت قرآن، عترت و نماز معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا با اعلام این خبر گفت: در این مسابقات 225 نفر از کارکنان و سربازان سپاه استان در رشته های قرائت(تحقیق و ترتیل)، حفظ(کل، 20، 15، 10، 5، 3 جزء)، مفاهیم(سطح 1و2) و اذان به رقابت با یکدیگر پرداختند.
کد خبر: ۸۹۴۲۲۰۶
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸

علی گلمحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود:  25 نفر شرکت کنندگان در رشته تحقیق، 35 نفر در رشته ترتیل، 125 نفر در رشته مفاهیم، 25 نفر در رشته اذان و 25نفر در رشته حفظ با یکدیگر رقابت کردند.

وی با بیان اینکه نفرات نخست هر رشته برای حضور در مسابقات نهایی(کشوری) معرفی و اعزام می شوند، نتایج مشخص شده را به شرح زیر اعلام کرد.

در رشته حفظ کل؛ رسول تقی خواه از حفاظت فرودگاه رتبه نخست، در رشته حفظ 15جزء؛ مرتضی دادروان از بسیج دانشجویی رتبه نخست و اکبر حیدرپناه از لشکر عملیاتی 31عاشورا رتبه دوم، در رشته حفظ 10جزء؛ ابوالفضل فرضی از نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا رتبه نخست، رشته حفظ پنج جزء؛ مهدی فلاحی از سپاه عاشورا رتبه نخست، رشته حفظ سه جزء؛ مهدی حسینی از لشکر عملیاتی 31 عاشورا رتبه نخست را در بخش کارکنان به خود اختصاص دادند.

در رشته تحقیق محمدحسین محسنی از قرارگاه لشکر عملیاتی 31عاشورا رتبه نخست، مسلم قاری از سپاه عاشورا رتبه دوم و میلاد قره داغی از ناحیه میانه رتبه سوم بخش کارکنان برادر را ازآن خود کردند.

در رشته تحقیق خواهران هاجر امینی از ناحیه هوراند رتبه نخست و رقیه محرم پور از ناحیه مراغه رتبه دوم را کسب کردند.

در رشته تحقیق سربازان هم مهدی علیزاده از سپاه عاشورا، مجتبی وحدانی از ناحیه مراغه و حسین ملک زاده از ناحیه غدیر تبریز به ترتیب رتبه نخست تا سوم شدند.

نتایج 36امین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن سپاه عاشورا اعلام شد

در رشته ترتیل کارکنان برادر رضا سلیمان زاده از ناحیه امانت تبریز، حسین صالحی از ناحیه میانه و
رسول حاج بابایی از یگان عمار سپاه عاشورا عنوان های نخست تا سوم را به دست آوردند.

در رشته کارکنان خواهر فضه اختری فراز ناحیه شبستر، اکرم خانی از ناحیه اهر و مینا رئوفی از بسیج دانشجویی رتبه نخست تا سوم را کسب کردند.

در رشته ترتیل سربازان نیز احد حاج رحیمی از شبستر، علی شاه محمدی از اسکو و ابوافضل بیرامی از اسکو عنوان های نخست تا سوم را ازآن خود کردند.

در رشته مفاهیم سطح یک کارکنان برادر کرم ناظمی از ناحیه مراغه، احمد ولی نژاد از ناحیه هشترود و امیر عبدالهی از ناحیه ورزقان رتبه نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته مفاهیم سطح یک کارکنان خواهر مریم حیدری از حفاظت فرودگاه و در رشته مفاهیم سطح یک سربازان سعید اصغر تاشیائی از ناحیه بناب رتبه نخست را کسب کردند.

در رشته مفاهیم سطح دو کارکنان برادر؛ حسین صبور از نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، سید مهدی حسینلراز ناحیه اهر وفریدون اکبری از ناحیه مرند به ترتیب رتبه نخست تا سوم این بخش را به دست آوردند.

در رشته مفاهیم سطح دو کارکنان خواهر طیبه پیران از ناحیه هریس و در رشته مفاهیم سطح دو سربازان علی خانی از ناحیه ولایت تبریز به رتبه نخست این بخش دست یافتند.

نتایج 36امین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن سپاه عاشورا اعلام شد

در رشته اذان کارکنان نوید طباخی از ناحیه امامت تبریز، حسین شفیعی از ناحیه اسکو و حسین عبادپور از لشکر عملیاتی 31 عاشورا رتبه نخست تا سوم شناخته شدند.

در رشته اذان سربازان نیز محمد علیپوری از سپاه عاشورا، صمد طالبی از ناحیه اسکو و رضا جعفرپور از سپاه عاشورا به ترتیب عنوان نخست تا سوم را ازآن خود کردند.

 

ارسال نظرات