خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل مانوری تحت عنوان اصلاح و ساماندهی خطوط پرعارضه شبکه توزیع توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۲۲۱۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق تبریز، مدیرعامل این شرکت با اعلام خبر گفت: فیدر 5 سعید آباد به علت واقع شدن در شرایط خاص جغرافیایی، آب و هوایی و منطقه ای، به عنوان یکی از خطوط پرعارضه شبکه برای انجام این مانور انتخاب شد.

عادل کاظمی تشریح کرد: طی این مانور،تعداد 80 نفر از پرسنل این شرکت در قالب 13 اکیپ اجرایی و عملیاتی و سه اکیپ نظارتی و ارزیابی، حدود 50 کیلومتر از شبکه را اصلاح کردند که به لحاظ حجم عملیاتی کم نظیر می باشد.

وی یکی از اهداف این مانور را افزایش سطح تاب آوری شبکه عنوان و بیان کرد: اصلاح شبکه و کاهش خاموشی شبکه یاد شده، از نتایج برگزاری این مانور است.

کاظمی در خصوص دیگر هدف این مانور اضافه کرد: ارزیابی کلی شرکت در جهت نحوه تعامل و همکاری واحدهای بین بخشی، نحوه آماده به کاری و اجرایی واحدهای پیمانکاری، نحوه تهیه و تامین تجهیزات و ابزار آلات موجود و غیر موجود در انبار و ... از اهداف این مانور بود.

کاظمی تاکید کرد: با توجه الزامات استقرار سیستم سامانه فرماندهی حادثه، این مانور به عنوان تمرین این سامانه انجام می گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به حجم عملیاتی، این مانور در چهار سطح فرماندهی، نظارت عملیاتی، سرپرستی اکیپ ها و مسئولان و عوامل اجرایی تقسیم بندی شد.

وی در پایان خاطرنشان شد: نتایج این مانور مورد ارزیابی قرار گرفته و در برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت شرکت در زمینه پدافند غیر عامل استفاده خواهد شد.

ارسال نظرات