روز گذشته صورت گرفت:

مراسم معارفه شهردار قدس،پس چند ماه بلاتکلیفی/خبرنگاران، پس دو جلسه محرومیت از سوی شورای شهرقدس،در آئین معارفه دعوت شدند

پس از ۳ماه بلاتکلیفی در تعیین شهردار شهرستان قدس،مراسم معارفه شهردار این شهرستان به طور رسمی وبا حضور مسئولان استانی و شهرستانی روز گذشته برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۴۲۲۲۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران،پس چند ماه کش و قوس های فراوان و‌جلسه های ناموفق،خصوصی و ‌پر از ابهام اعضای شواری شهرقدس درتعیین شهردار آینده که در سکوت خبری برگزار شد، مراسم معارفه«مسعود مختاری»و تودیع«محمد صادق کولیوند»به طور رسمی و با حضور خبرنگاران، مسئولان استانی و شهرستانی از جمله:هادی رحمتی،مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران،امام جمعه شهرستان قدس،امام جمعه گلستان، اعضای شورای شهر،فرماندار،نماینده مجلس شهرستانهای قدس،شهریار و‌ملارد،روز گذشته در سالن باقر العلوم(ع)این شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم،مسعود مختاری در آئین معارفه خود به عنوان شهردار جدید شهر قدس ،وعده داد تا پروژه های نیمه تمام شهرستان قدس را به انجام برساند وتاکید کرد:در طول مسئولیت خود، از فرصت باقی مانده استفاده خواهم کرد تا رضایت مردم را جلب کنم.

 

در ادامه این آئین، هادی رحمتی،مدیرکل امور شهری و شوراهای استاندار تهران،از دخالت شوراهای شهر قدس در کار شهرداری هشدار داد و‌اظهار داشت:شوراها منتخب های مردم هستند و مبادا با دخالتها خود در امور شهرداری کاری کنند،که مردم رنج ببرند.

این در حالی است که چند روز گذشته،محسن عسگری،رئیس شورای دوره پنجم شهرستان قدس،ضمن رد شایعه از دخالت شوراها در دخل و تصرف در عزل و‌نصب های این نهاد،گفته بود:«طبق ماده۷۴قانون شهرداری ها،شهردار دارای اختیاراتی است که او اجازه میدهد،تا در عزل و‌نصب پرسنل شهرداری ها مختار باشد و‌کسی نمیتواند این حق را از وی بگیرد.

انتهای پیام//

ارسال نظرات