سید ساجد یعقوبی
رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اردبیل:
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان اردبیل گفت: کنگره اربعین حسینی با رویکرد معرفی رشادت‌های حضرت زینب (س) و با همکاری عموم دانشجویان در دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۲۲۵۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶

کنگره اربعین حسینی در دانشگاه آزاد اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام سیف‌الله مدبر پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان فرهنگی دانشگاه آزاد اردبیل اظهار داشت: جهش کاری در حوزه فرهنگی دانشگاه چشمگیر و رو به رشد است و این روند مثبت با برنامه‌ریزی‌های دقیق ادامه‌دار خواهد بود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه اربعین حسینی را در پیش رو داریم باید در آگاه‌سازی و تبیین ابعاد مختلف نهضت حسینی فعال‌تر از گذشته عمل شده و در این حوزه اقدامات و فعالیت‌های مثبت و موثری توسط مسئولان مربوطه در دانشگاه برنامه‌ریزی شود.

مدبر افزود: دانشگاه‌ها مکان مناسبی برای آگاهسازی و رشد و تعالی جوانان است و باید در مناسبت‌های مختلف از این فرصت استفاده کرده و در راستای آگاهی بخشی به دانشجویان گام‌های اساسی برداشته شود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: کنگره اربعین حسینی با رویکرد معرفی رشادت‌های حضرت زینب (س) و با همکاری عموم دانشجویان در دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد که در این کنگره برنامه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات