خبرهای داغ:
در راستای برگزاری کنگره ملی 1300 شهید شهرستان فلاورجان
کد خبر: ۸۹۴۲۲۶۰
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، سرهنگ 2 پاسدار علی فتحیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فلاورجان گفت: در راستای برگزاری کنگره ملی 1300 شهید شهرستان فلاورجان به همت حوزه بسیج دانش آموزی و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان کاروان ایثار  در مدارس سراسر شهرستان حضور می یابد.

فتحیان در ادامه گفت: اگر کار اساسی و دینی بکنیم ولی درک نکنیم خاصیتی ندارد و انسان های خوب ولی بدون خاصیت هم، بدرد نمی خورند.

وی در ادامه گفت: باید خودمان را آماده نگه داریم و همه ما مراقبت قلبی داشته باشیم تا زمانی که نیاز به حرکت ایثاری و جهادی هست بتوانیم از همه زندگی و جانمان بگذریم و در راستای تلاش های جانبازان، ایثارگران و رزمندگان عزیزمان برای مملکت و انقلابمان گام برداریم و سودمند باشیم.

وی در ادامه گفت: شهدای خط شکن ما پیروز جنگ بودند و دشمن را به خاک ذلت نشاندند و امریکایی که اول انقلاب در اوج بود خوار و حقیر کردند. اما امروزه می بینیم آن ها می خواهند کمر ما را به خاک بزند ولی توانایی این کار را ندارد.

فرمانده سپاه فلاورجان افزود: تلاش و همت و ایثار رزمندگان ما عظمت آفرید و امروز شما دوستان در تداوم این عظمت آفرینی ها تلاش کنید تا کشور را از وابستگی اقتصادی و فرهنگی نجات دهیم.

وی افزود: مبانی فکری ما بسیار غنی است هم ملی و هم مذهبی و این مبانی باید ریشه دار باشد و مدرسه محیطی است که از هر لحاظ می تواند دانش آموزان را به نحوی تربیت کند که در میدان خوب عمل نمایند.

وی درپایان در راستای برگزاری کنگره ملی ۱۳۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان خاطر نشان کرد: به همت حوزه بسیج دانش آموزی و مدیریت آموزش و پرورش برنامه ریزی شده است تا کاروان ایثار باحضور ۲۵ نفر از جانبازان معزز هشت سال دفاع مقدس هر هفته در تعدادی از مدارس شهرستان ساعتی را برای رشد فکری نوجوانان و جوانان و آشنا کردن آنها با خاطرات جنگ تحمیلی حضور پیدا نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها