معاون فرماندار بجستان:

برای ستیز با توطئه‌های استکبار، متحدتر از همیشه‌ایم

معاون فرماندار بجستان گفت: با شرکت در 13 امسال به دشمنان اعلام کنیم که برای ستیز با توطئه‌های استکبار متحدتر از همیشه در میدان هستیم.
کد خبر: ۸۹۴۲۳۰۶
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسین اسدی عصر امروز در نشست هماهنگی برگزاری یوم الله ۱۳ آبان که در محل فرمانداری بجستان برگزار شد،  اظهار کرد: در راستای رسالتی که برعهده داریم لازم است از دستاورد‌های انقلاب و یوم ا..‌ها به خوبی یادکرده و آن‌ها را ارج نهیم.

وی افزود: سه رویداد مهم و ماندگار در سیزدهم آبان ماه رخ داد و از آن‌ها به گرامی یاد می‌شود، شهادت دانش آموزان، تبعید حضرت امام (ره) معمار کبیر انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی و روز استکبار ستیزی می‌باشد که امروز در حالی که انقلاب اسلامی امانتی بس بزرگ را ما در اختیار داریم شایسته است از این سه رویداد مهم به خوبی یادشود.

وی تصریح کرد: ضمن اینکه یاد همه شهیدان انقلاب خصوصا شهدای دانش آموز و دانشجو را باید گرامی بداریم لازم است در یوم الله ۱۳ آبان همه مردم و دانش آموزان با توجه به اینکه برهه حساس استکبار ستیزی را پشت سر می‌گذاریم شرکت کنیم و ضمن شکوه این مراسم به دشمنان اعلام کنیم که برای ستیز با توطئه‌های استکبار متحدتر از همیشه در میدان هستیم.

معاون فرماندار بجستان با دعوت از همه نیرو‌های اداری، مردم و دانش آموزان برای شرکت با شکوه در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان از مسئولان ادارات خواست تمامی امکانات لازم را برای هر چه بهتر برگزار کردن این روز در اختیار قرار دهند.

در این جلسه که با حضور مسئولان ادارات برگزار گردید نقطه نظرات و پیشنهادات مسئولان حاضر ارائه و وظایف هریک برای خدمات‌دهی بهتر اعلام گردید و مقرر شد ساعت حرکت و مسیر راهپیمایی در بجستان به زودی به اطلاع عموم برسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها