سید ساجد یعقوبی
با حضور مسئولان استانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش شمال‌غرب کشور در اردبیل آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۴۲۳۴۱
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱

مسابقات قرآن کریم ارتش در شمالغرب کشور ‌آغاز شد‌

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، با حضور مسئولان استانی و فرماندهان ارتش تیپ چهل متحرک هجومی اردبیل سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش شمال‌غرب کشور در اردبیل آغاز شد.

کریم چشک فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی اردبیل عصر امروز در این دوره از مسابقات در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: در این دوره از مسابقات که به مدت سه روز برگزار می‌شود 220 نفر از پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش شمالغرب کشور با هم به رقابت می‌کنند.

وی افزود: این دوره از مسابقات در 9 رشته قرائت، ترتیل، حفظ 10 جز، حفظ 20 جز، حفظ 5 جز، حفظ کل، مفاهیم، تفسیر و اذان در نظر گرفته شده که شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات از استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، زنجان و اردبیل با هم ربه رقابت می‌پردازند.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی اردبیل بیان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ترویج فرهنگ قرآنی و دستیابی به معرفت و ارزش‌های قرآنی است تا بتوانیم شاهد ترویج فرهنگ قرآنی به طور مطلوب و همه‌جانبه در سطح کشور باشیم و از معنویات و بهره‌های و نتایج اخروی و دنیوی ارزش‌های قرآنی به طور مطلوب برخوردار شویم.

چشک بیان کرد: در این دوره از مسابقات شرکت‌کنندگان از 23 یگان نیروی زمینی ارتش شمال‌غرب کشور حضور دارند که پس از پایان این دوره از مسابقات منتخبان به مسابقات مرحله کشوری که آذرماه امسال به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود راه می‌یابند و امیدواریم از استان اردبیل افتخارآفرینانی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه در نظر گرفته شده و امیدواریم متولیان و مسئولان اجرایی در برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی نهایت همکاری را داشته باشند تا مسابقه‌ای در خور شان قرآن برگزار شود و شرکت‌کنندگان رضایت کاملی داشته باشند.

ارسال نظرات