جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) با اشاره هفته پدافند غیرعامل و وظیفه خطیر دولتدر این زمینه اظهار کرد:توجه به پدافند غیر عامل باعث افزایش امنیت در کشور شده وجامعه را در برابر بسیاری از تهدیدات تقویت می کند.
کد خبر: ۸۹۴۲۳۵۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹

هفته بسیج دانش آموزیفرصتی مهم برای ترویج فرهنگ ایثار/پدافند غیر عامل باعث افزایش امنیت در کشور شده

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار فرهنگ مستعد حصاری جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه سرعین گفت:نیازمند تربیت اسلامی هستیم و در این باب آموز و پرورش وظیفه خطیری بر دوش دارد.

وی با شاره به هفته بسیج دانش اموزی گفت:هفته بسیج دانش آموزی بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه انقلابی در بین نسل جدید جامعه به ویژه دانش آموزان است.

وی با اشاره هفته پدافند غیرعامل و وظیفه خطیر دولتدر این زمینه اظهار کرد:توجه به پدافند غیر عامل باعث افزایش امنیت در کشور شده وجامعه را در برابر بسیاری از تهدیدات تقویت می کند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:اقتصاد مقاومتی یکی از محورهای اسلامی پدافند غیرعامل است و بحث اقتصاد مقاومتی تنها مربوط به تهدیدها نمی شود بلکه تقویت و توانمندسازی نیز در این بحث وجود دارد.

سردار مستعد حصاری با اشاره به سخنان سخیف رییس جمهور امریکا گفت:آمریکا با سخنرانی اخیر رییس جمهورش نشان داد هیچ وقت از روحیه استکبار ستیزی و بد عهدی دست بر نمی دارند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع فرهنگ و حفظ ارزش‌ها اظهار کرد: امروزه وظیفه اصلی ما مقابله با جنگ نرم دشمنان است و شهرهایی چون سرعین که از قطب‌های اصلی گردشگری کشور محسوب می‌شوند می‌توانند با ایجاد فضای مناسب فرهنگی از گردشگران که نقش سفیران فرهنگی را در دنیا ایفا می کنند بعنوان ترویج‌دهندگان فرهنگ دینی بصورت ناخوداگاه استفاده کنند.

ارسال نظرات