خبرهای داغ:
شهرداری اردستان گفت: اردستان دارای ظرفیتهای گردشگری نهفته زیادی همچون شهر زیرزمینی است که در صورت احیاء بهترین منابع درآمدی و موجب اشتغال خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۴۲۳۷۱
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان، شهردار اردستان شامگاه سه شنبه در نشست خبری در شهرداری اردستان اظهار کرد: با شناسایی منطقه اردستان به استعدادهای بالقوه آن دست پیدا کرده ایم.

محسن حیدری گفت: تا کنون در موضوع منابع درآمدی اصناف و نوسازی وصولی نداشته ایم که می توان از این ظرفیت برای زیباسازی شهری استفاده کنیم.

وی افزود: بودجه شهرداریها در صورت کلی نقدی بوده و در آن بصورت تعهدی و غیر تعهدی دیده نشده، لذا موجب می شود تا بودجه شهرداری واقعی به نظر نرسد.

شهردار اردستان با بیان اینکه ارتباط با مردم مناسب بوده ولی تمام و کمال نبوده است، تصریح کرد: اعتماد به مردم باید در دستور کار باشد و آنها را در مدیریت شهری دخیل کنیم.

حیدری تصریح کرد: اردستان در طول تاریخ یکی از اثرگذارترین شهرها در سطح کشور بوده، اما امروزه رو به افول گذاشته است.

وی تاکید کرد: برنامه هایی که در دستور کار قرار داده ایم ۱۱ مورد است که اولویت آن برای توسعه شهری گردشگری  خواهد بود.

شهردار اردستان همچنین خاطرنشان کرد: اردستان با اثر تاریخی که دارد در کل استان بی نظیر بوده و تا کنون نتوانسته ایم از آنها استفاده بهینه را ببریم.

حیدری با اشاره به طرح و محور گردشگری ارونه و مسجد جامع تا امامزاده اسماعیل اردستان افزود: طرح و موضوع گردشگری از پتانسیل های مهم اردستان است.

وی اعلام کرد: اردستان دارای ظرفیتهای گردشگری نهفته زیادی همچون شهر زیرزمینی است که در صورت احیاء بهترین منابع درآمدی و موجب اشتغال خواهد بود، اما با توجه به اتفاق هایی که هزینه دار بوده تا کنون به آن روی خوش نشان نداده ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها