همزمان با ۱۳ آبان ماه کاریکاتوریست‌های برتر سه استان ایلام، کردستان و کرمانشاه در قالب ورک شاپ یک روزه کاریکاتور «رویا‌های پوچ ترامپ» را به تصویر در می‌آورند.
کد خبر: ۸۹۴۲۳۹۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
مدیر فرهنگی و هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کردستان گفت: در راستای برنامه‌های مشارکتی مراکز استانی حوزه هنری و به منظور هم افزایی هنرمندان سه استان کرمانشاه، ایلام و کردستان، روز ۱۳ آبان ماه کاریکاتوریست‌های برتر این سه استان با میزبانی حوزه هنری کرمانشاه ورک شاپ آموزشی کاریکاتور تولید محور را برگزار می‌کنند.


ایرج کاکی گفت: در این ورک شاپ یک روزه کاریکاتوریست‌های مدعی ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و با توجه به رویداد‌های جهانی و اقدامات استکبارانه رئیس جمهور جدید آمریکا و تلاش در راستای فشار بر کشور‌های مستقل و آزادی خواه جهان با هدف زنده نمودن مجدد خوی استعمارگرانه با به چالش کشیدن این سیاست‌ها «رویا‌های پوچ» و خارج از منطق و رویکرد امروز جهانی «ترامپ» را به تصویر در می‌آورند.

وی بیان کرد: موضوعاتی که در این ورک شاپ مورد توجه هنرمندان کاریکاتوریست قرار می‌گیرد شامل رویا‌های پوچ ترامپ، حقوق بشر آمریکایی، دموکراسی آمریکایی و نقش مرزبانان وسبز قامتان سپاه پاسداران در حفظ حریم جمهوری اسلامی ایران و خنثی سازی توطئه‌های استکبار جهانی خواهد بود.


کاکی با اشاره به سیاست‌های جاری حوزه هنری در همکاری و مشارکت استان‌های همجوار در تولید آثار مبتنی بر سیاست‌های محوری نظام مقدس اسلامی بیان کرد: مجموعه آثار خلق شده در این ورک شاپ تولیدی در قالب نمایشگاه در سه استان به نمایش عمومی گذاشته می‌شود.

وی بر اهمیت ارتباط و مشارکت هنرمندان این سه استان در تولید اثار مشترک در قالب سیاست‌های محوری حوزه هنری تأکید کرد وگفت: این همایش حاصل نشست مشترک مسئولین سه استان بوده و با حمایت‌های روسای حوزه هنری سه استان و مشارکت هنرمندان این منطقه با توجه به پتانسیل بسیار قوی هنری منطقه زاگرس، در آینده شاهد اتفاقات بسیار ارزنده‌ای در تولید آثار فاخر هنری خواهیم بود.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات