فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تاکید کرد:

هوشیاری دانش‌آموزان ‌نسبت به نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان‌

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نسبت به هوشیاری دانش‌آموزان ‌نسبت به نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان‌ تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۴۲۴۰۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سردار رضا ترابی در جمع دانش آموزان بندرعباسی ضمن گرامیداشت هفته بسیج‌ دانش‌آموزی، اظهار داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان کشور ما باید بدانند که زندگی شهدا الهام گرفته از سبک زندگی اهل بیت (ع) می‌باشد و بر همین اساس نیز شهدا جان خود را در دفاع از این آب و خاک فدا کردند.

وی با بیان اینکه عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت از خودگذشتگی شهداست، افزود: نسل جوانی که خواهان افتخار و عزت آفرینی برای ایران اسلامی هستند، باید با زندگی شهدا و آرمان‌های آنها آشنا و در مسیر آن قدم بردارند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه امروز دشمن وحدت و یکپارچگی و اعتقادات مردم را هدف قرار داده است، تصریح کرد: دشمن با استفاده از فضای مجازی و ترویج ارزش‌های غلط و بی‌پایه و اساس به دنبال ضربه زدن به وحدت و اتحاد ملت است.

سردار ترابی با تاکید بر هوشیاری دانش‌آموزان ‌نسبت به نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان‌ گفت: از همین رو نسل جوان باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شود که از برگزاری یادواره‌های مختلف شهدا از جمه راهکارهای موثر در ترویج این فرهنگ در میان نسل جوان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات