رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از سخنرانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در مراسم ۱۳ آبان تهران خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۲۴۱۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

 به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی با اشاره به نقش برجسته و غیر قابل انکار تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، شهادت جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان توسط عوامل رژیم شاه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و نیز اقشار مختلف مردم می توانند برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این مراسم ایفای نقش کنند.

وی افزود: سخنان سخیف و توهین‌آمیز ترامپ علیه ملت ایران، در روزهای اخیر، خشم مردم مبارز و شجاع کشورمان را بر انگیخته و مردم با حضور گسترده و پرشور خود در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان به ویژه آمریکا را نقش برآب می‌کند و پاسخ یاوه‌گویی‌های ترامپ را خواهند داد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار داشت: تجمع روز ۱۳ آبان در شهر تهران از ساعت ۹:۳۰صبح،  شـــنبـه ۱۳ آبان در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا واقع درخیابان آیت الله طالقانی، تقاطع خیابان شهید مفتح برگزار خواهد شد.

وی گفت: امیر دریابان علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و نماینده مقام معظم رهبری در این شورا در جمع راهپیمایان سخنرانی خواهد کرد.

 

ارسال نظرات