خبرهای داغ:
به مناسبت روز استکبار ستیری:

بیانیه سپاه صاحب الامر(عج) صادر گردید

در بیانیه سپاه صاحب الامر(عج) به مناسبت روز استکبار ستیری آمده است: كسانيكه خواب رابطه با شيطان بزرگ را مي بينند خدا از اين خواب غفلت بيدارشان كنند.
کد خبر: ۸۹۴۲۴۲۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در آستانه روز 13 آبان، تسخیر لانه جاسوسی و روز استکبار ستیزی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین به مناسبت روز 13 ابان بيانيه اي به شرح ذيل صادر كرد:
ان تنصروالله ينصروكم و يثبت اقدامكم.
هم اينك كه جهانخواران و استكبار با كمك ابزار هاي نوين و جنگ هاي نيابتي در منطقه درحال ضربه زدن به ايران اسلامي بوده مردم سر افراز ايران اسلامي با قدرداني از روز 13 آبان كه نماد استكبار ستيزي و تسخير لانه جاسوسي مي باشد با حضور در صحنه صلابت و پايداري خود را به جهانيان نشان خواهند داد.
در بخشي ديگر از اين بيانيه تاكيد شده است: برخي با بزرگ نمايي قدرت هاي پوشالي سعي در ایجاد رابطه دوباره ايران و شيطان بزرگ را دارند كه فرزندان خميني كبير، امام مستضعفان بر عهد خود با امام و رهبري هستند و كسانيكه خواب رابطه با شيطان بزرگ را مي بينند خدا از اين خواب غفلت بيدارشان كنند.
در ادامه اين بيانيه تصريح شده : آمريكا با راه اندازي جاسوس خانه هاي مختلف در دنيا نقض حاكميت كشور ها را در دستور كار خود قرار داده و ايران را به عنوان كشوري مستقل به رسميت نمي شناخت تا سفير و سفارت خانه داير كند. امروز هرچه فرياد داريم بر سر استكبار بزنيم و اين نبرد و انزجار از شيطان بزرگ تا رسيدن منجي عالم بشريت ادامه خواهد داشت.
در اين بيانيه ضمن گرامي داشت شهادت حسين فهميده و تقارن آن با روزاستكبار ستيزي آمده است:ملت بزرگ و سرافراز ايران اسلامي و شهيد پرور قزوين كه شهداي ناب اين ديار با رشادت هاي خود در صفحه تاريخ ثبت شده اند در روز 13 آبان براي ادامه راه شهدا و 36 هزار دانش اموز شهيد اين مرزو بوم در تظاهرات و راهپيمايي شركت نموده و در كنار دانش اموزان خشم و انزجار خود را از اعمال تحريم ها و كينه توزي شمر زمانه اعلام داريم.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار