لغو برنامه ۱۳ آبان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ملارد توسط معاون اداری مالی دانشگاه!
آنچه در این برهه حساس زمانی که به تعبیر مقام عظمی ولایت حضرت امام خامنه ای پیچ تاریخی رسیدن به تمدن نوین ایرانی اسلامی است ، مایه تاسف است عدم همراهی و همسویی برخی مدیران دانشگاهی در این مسیر است.
کد خبر: ۸۹۴۲۴۳۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱

 به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ملارد پیرامون لغو برنامه ۱۳ آبان توسط معاون اداری مالی دانشگاه بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرد:

باسمه تعالی

در بررسی حوادث تاریخی ایران ، لحظاتی پر افتخار از رویارویی جبهه حق علیه باطل به چشم می خورد که بر هر ایرانی آزاده افتخاری بزرگ محسوب می شود. سیزده آبان، روز هیهات من الذله آزادگان تاریخ بر سر استکبار است.

مخالفت حضرت امام خمینی (ره)   با لایحه ننگین کاپیتولاسیون در سال 1343 ، کشتار بیرحمانه دانش اموزان انقلابی در سال 1357 و ۱۳ آبان ۵۸ تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره)نقطه عطفی در مبارزات مردم غیور ایران  با خوی استکباری شیطان بزرگ می باشد.

۱۳ آبان ۴۳ یادآور تبعید ۱۵ ساله امام امت به جرم افشای قانون ننگین کاپیتولاسیون و  ۱۳ آبان ۵۷ یاد آور کشتار مظلومانه دانش آموزان . ۱۳ آبان بستر حوادثی بزرگ در سال های متفاوت قبل و بعد از انقلاب بود ولی روح همه این حوادث افشاگر خوی شیطانی آمریکا جنایتکار و مبارزه مردم مسلمان ایران بر علیه استکبار جهانیست.
تبعید امام خمینی(ره) و کشتار دانش آموزان در ۱۳ آبان زمینه ساز انقلاب شکوهمند مردم مسلمان ایران و پایان رژیم دست نشانده پهلوی شد و لیکن واقعه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) بود که برای اولین بار هیمنه پوشالین امپریالیسم آمریکا را در هم شکست و اوج خفت و زبونی این اهریمن جنایتکار را به رخ جهانیان کشانید و از سوی دیگر فریاد مظلومیت و آزادگی مسلمانان ایران را در پهنه گیتی طنین انداز کرد.

انقلاب ما اگر چه با قیام عاشورا قرنها  فاصله زمانی دارد اما در این پیام که همیشه تاریخ باید در مقابل مستکبرین و  یزیدیان ایستاد، با ان اشتراک دارد.

انچه در این برهه حساس زمانی که به تعبیر مقام عظمی ولایت حضرت امام خامنه ای پیچ تاریخی رسیدن به تمدن نوین ایرانی  اسلامی است ، مایه تاسف است عدم همراهی و همسویی برخی مدیران دانشگاهی در این مسیر است.   شایان ذکراست بر اساس برنامه مصوب جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد در تاریخ 96/8/2 حوزه بسیج دانشجویی  واحد ملارد برای برگزاری نشست علمی  استکبارستیزی  و بررسی جنایات امریکا در جهان مهیا شده و تدارکات لازم را به عمل آورده بود. متاسفانه این نشست علی رغم همه هماهنگی ها برای حضور اساتید و دانشجویان ، توسط خانم دکتر طاهره میرساردو سرپرست واحد و اقای دکتر سلمان صفوی معاون اداری و مالی واحد به بهانه های واهی علی رغم مراجعه و حضور دانشجویان ملغی  گردیده و دانشجویان واحد شاهدترک ریاست واحد از دانشگاه بودند.
 دانشجویان و اساتید بسیجی و پیرو خط امام و رهبری  ازمقامات مسئول برادران انقلابی وارزشی جناب اقایان دکتر علی اکبر ولایتی ودکتر فرهادرهبر تقاضا دارند با این دست اقدامات شایدسهل انگارانه ویا کارشکنانه این مدیران  برخورد قاطع مناسب به عمل آورند.
در آخر ما دانشجويان بسيجي دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد  با گراميداشت ایام غرور آفرین حماسه 13آبان به همه ملت ایران اعلام مي‌داريم كه نسل سوم انقلاب  فرزندان همان كساني كه حماسه های بزرگ ديروز  را آفريدند ، با اقتدا به رهبر حكيم و دانشمند انقلاب حضرت امام خامنه ای (دام عزه)  ذره‌اي از آرمان‌هاي انقلاب و در راس آنها استكبار ستيزي و استقلال طلبي كوتاه نيامده و نمي‌آييم و با برگزيدن مطالبات رهبري به عنوان نقشه راه حركت در مسير نيل به تمدن نوین اسلامی ، به مبارزه همه‌جانبه با ظلم و ظالم در سراسر دنيا ادامه داده و در مقابل مدیران دلبسته به غرب ، با رعایت کامل ضوابط آتش به اختیار عمل خواهیم کرد.

من الله التوفیق

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد

ارسال نظرات