فرماندار شهرستان نمین گفت: حضور همه اقشار مردم در راهپیمایی 13 آبان ماه ضروری است
کد خبر: ۸۹۴۲۴۴۱
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، فرهاد عبدالعلی پور در جلسه امروز هماهنگی راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه شهرستان نمین گفت: شاید اختلاف هایی در دیدگاه و طرز تفکر مردم وجود داشته باشد ولی همه ما، این انقلاب را که سرچشمه اش امام خمینی(ره) است دوست داریم و حامی آن هستیم.

 فرماندار شهرستان نمین افزود: اگر کوچترین توهینی به ملت و نظام جمهوری اسلامی شود همه ما در مقابلش خواهیم ایستاد، اگر به سپاه توهین شود همه ما سپاهی هستیم، اگر به نیروی انتظامی توهین شود همه ما نیروی انتظامی و اگر به روحانیت توهینی شود همه ما روحانی خواهیم بود.

 وی با بیان اینکه سرچشمه همه ملت ایران یکی است و مردم این موضوع را در شهادت محسن حججی به خوبی نشان دادند گفت: روز 13 آبان ماه فقط مختص دانش آموزان نیست بلکه باید همه اقشار مردم حضور داشته باشند.

 در این جلسه فرمانده سپاه ناحیه نمین در رابطه با تهدید و یاوه گویی های ترامپ علیه ایران گفت: مواضعی که مسئولین در مقابله با سخنان توهین آمیز ترامپ گرفتند ستودنی بود و لازم است با وحدت خودمان و شرکت در راهپیمایی روز 13 آبان، استکبار ستیزی خودمان را بر همگان نشان دهیم.

 سرهنگ شاپور حسن زاده اظهار کرد: 13 آبان ماه سند عزت، بصیرت و شجاعت ملت ایران است و پاسخ همه تحریم هایی که علیه ملت ایران و کشور صورت گرفته را می توان به نوعی توسط دانش آموزان و اقشار مردم در راهپیمایی ها نشان داد.

 لازم به ذکر است راهپیمایی روز 13 آبان ماه روز شنبه، راس ساعت 10 و 45 دقیقه صبح و از میدان شهدا به طرف بیمارستان امام خمینی و بالعکس خواهد بود.

ارسال نظرات