خبرهای داغ:
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از آغاز طرح شماره گذاری ماشین‌های کشاورزی مستعمل در استان سمنان آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۴۲۴۷۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، لطف اله رضائی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر طرح شماره گذاری تراکتورها و کمباین‌های مستعمل 13 تا 25 سال در استان سمنان آغاز شده است.
وی با بیان اینکه این طرح با کمک پلیس راهور و صنف بخش کشاورزی در استان انجام می‌شود تصریح کرد: شماره گذاری 460 دستگاه تراکتور و کمباین در استان در حال انجام است.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به برخی از اهداف اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت، اختصاص سوخت به این دستگاه‌ها و همچنین به دست آوردن آمار دقیق تراکتورها و کمباین‌های موجود استان این طرح انجام می‌شود.
رضائی از اجرای طرح شماره‌گذاری تراکتورها و کمباین‌های مستعمل زیر 13 سال نیز خبر داد و گفت: تا کنون تعداد یک‌هزار و 54 دستگاه تراکتور و کمباین مستعمل زیر 13 سال شماره‌گذاری شده است.
وی خاطرنشان کرد: با شماره‌گذاری خودروهای مستعمل بخش کشاورزی برای این دستگاه‌ها سند صادر می‌شود.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از دارندگان انواع وسیله نقلیه کشاورزی شامل تراکتور، کمباین مستعمل خواست تا برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین انجام امور شمارگذاری وسایل نقلیه خود به سازمان جهاد کشاورزی و در شهرستان‌ها نیز به ادارات جهاد کشاورزی مراجعه کنند.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اجرای دومین مرحله شماره‌گذاری وسایل نقلیه مستعمل کشاورزی با هدف ساماندهی وسایل نقلیه کشاورزی و همچنین بهره مندی کشاورزان از خدماتی مانند اسناد و مدارک معتبر، کارت سوخت و غیره در استان آغاز شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها