همزمان با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، مدرسه دخترانه فرهیختگان در یادواره شهدای دانش آموزی یاد و نام شهدای انقلاب را گرامی داشتند.
کد خبر: ۸۹۴۲۴۹۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ؛ حجت الاسلام رزاقپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کهنوج در این مراسم با اشاره نزدیک بودن اربعین ابا عبدالله امام حسین (ع) افزودند:اربعین نشان اقتدار تشییع است در اربعین همه راهپیمایی میکنند به سمت اربعین و این یک نماد است.

وی گفت:باید به سمت مکتب عاشورا برویم اگر امروز اقتداری در دنیا هست اگر عزتی در دنیا هست این بخاطر این هست که در مکتب عاشورا هستیم.

رزاقپور با اشاره به نفوذ دشمن از طریق فضای مجازی، ماهواره و شبکه های اجتماعی، افزود: جنگ امروز در خانه ها، کوچه و محله های ماست و رهبری بر سبک زندگی اسلامی در این راستا تاکید فرموده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کهنوج اظهار کرد:پای مکتب اباعبدالله امام حسین (ع) هستیم.امروز اگر میخواهی در این دنیا به فهم عمیق دقیق واقع برسیم باید عاشورا را بفهیم و کتاب عاشورا بخوانیم و نگاه ما به عاشورا متفاوت باشد.

وی بیان کرد:عاشورا اتفاقی بود همه انسانیت از آن درس گرفتند.عاشورا یعنی پیروزی تجلی حقیقی تشییع عاشورا تجلی حقیقی این جمله فقط با ولایت میتواند سربلند بود.و معجزه عاشورا و مکتب عاشورا میتواند از جوانان نسل سوم و چهارم حججی ها بسازد.که خرابه شام را تبدیل به یک گلسانی کردند برای عروج نسل سوم و چهارم انقلاب و پیوستن امثال حججی به فهمیده های زمان است.

حجت الاسلام رزاقپور با اشاره به تربیت عاشورایی افزودند:یعنی ما و شما تربیت عاشورایی شده باشیم در همه زمان ها پیروز و ماندگاریم.با این جنگ نرم و فضای مجازی تمام شد.به تعبیر حضرت آقا ححجی حجت ماست.امروز ححجی یعنی فهمیده زمان و امثال حججی زیاد است.

وی در ادامه گفت:ترامپ حقیقت واقعی استکبار را نشان داد و در عرصع سیاست نا اهل است در عرصه سیاست حقیقت وجودی استکبار نشان داد.امروز این وحشی های اسلحه به دست که اسمشان استکبار است.هرچی پشتیبانی های امریکا امد آن متوقف شد.آنها هنوز به تحلیل حقیقی نرسیدند.و شهدا تربیت یافتگان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت هستند شهدا سفیران عشق هستند.عاشورا یک امتحان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کهنوج در پایان گفت:امروز همه باید هم و غم خودمان را متوقف کنیم بر داشتن اتحاد همه ما باید متعهد بشیم علیه استکبار جهانی بتازیم.با بفهم زندگی شهدا را شهدا سیره شهدا در فضای مجازی و حقیقی بتارانید آنهایی که به دنبال این هستند به این مکتب اصیل ضربه بزنند باید مجهز به صلاح بصیریت باشیم و با این صلاح پیش برویم.
ارسال نظرات