امام جمعه شهرستان اشتهارد؛

اشتهارد دارالمومنین است

حجت الاسلام والمسلمین ولد بیگی گفت: اشتهارد دارالمومنین است و عقبه و علمای خوبی داشته و شهدای والا مقامی را تقدیم انقلاب کرده است.
کد خبر: ۸۹۴۲۵۳۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین ولد بیگی امام جمعه شهرستان اشتهارد بیان داشت: اشتهارد دارالمومنین است و عقبه و علمای خوبی داشته و شهدای والا مقامی را تقدیم انقلاب کرده است.

اشتهارد دارالمومنین است

وی در ادامه افزود: از قدمت مساجد و امام زاده ها می توان به قدمت دین آن شهر پی برد لذا اشتهارد با توجه به اینکه مساجد با تاریخ بالای صد سال دارد و قدمت نماز جمعه شهر به بیش از ۵۰ سال می رسد، مشخص و مبرهم هست که این شهر از دیر باز دارالمومنین بوده و امروز هم با توجه به اینکه علمای خوبی دارد و در حال تبلیغ دین هستند، مردم متدینی دارد چراکه این دین با پوست و استخوان مردم عجین شده همچنان ماندگار است و روز به روز در حال تثبیت شدن است.

امام جمعه اشتهارد در ادامه در خصوص جناح بندی خود در جایگاه امامت جمعه شهرستان اشهارد، توضیح داد: آن چیزی که به عنوان امام جمعه شهر باید به آن پایبند باشم همان سیر، منش و روشی است که مقام معظم رهبری تبیین کرده است، پایبندی به اصولی که مدنظر مقام معظم رهبری است.

دکتر ولد بیگی خاطر نشان کرد: نگاه سیاسی خاصی ندارم و نگاه من نگاه رهبری و ولایت است ان شالله که بتوانم سرباز درستی برای ولایت باشم.

وی در پایان اشتهارد را شهری با مردمان انقلابی عنوان کرد و تاکید کرد: آن چیزی که در اشتهارد نمایان و ملموس است شهری است کاملا ولایی و مردمی که توانسته اند با پررنگی خود در بحث ولایتمداری، کسانی را که نگاه کم رنگی نسبت ولایت داشته باشند را محو کنند و آنچه که به چشم می آید مسیر رهبری و انقلاب است و آرمان ها و ارزش هایی که برای نظام ملاک بوده اینجا نمایان و ملموس است.

منبع: تات خبر

ارسال نظرات
پر بیننده ها