معاون اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان البرز:

برخی مسئولان دانش‌آموزان را به سوی تفکرات لیبرالی سوق می‌دهند

معاون اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان البرز گفت: انجمن اسلامی دانش‌آموزان وظیفه تربیت نخبگان انقلاب اسلامی را دارد ولی متاسفانه برخی مسئولین دانش‌آموزان را به سوی تفکرات لیبرالی سوق می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۴۲۵۴۰
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمدمهدی سلیمی در دیدار اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان با نماینده، ولی فقیه در البرز  با تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: از ابتدای خلقت دو گفتمان حق و باطل با هم تقابل دارند و در هر عصر باید این دو جریان را بشناسیم تا گفتمان حق برای انسان‌ها روشن و مولفه‌های استکباری برای جامعه احصا شود.
 
برخی مسئولان دانش‌آموزان را به سوی تفکرات لیبرالی سوق می‌دهند

وی با تاکید بر اینکه شعار "مرگ بر آمریکا" پشتوانه سیاسی و عقلانی دارد، ادامه داد: اتحادیه‌های انجمن اسلامی بر این اساس برنامه‌ریزی می‌کند و انتخاب رشته تحصیلی دانش آموزان بر این پایه است که فهم دقیق برای مسیر پیدا کرده و وظیفه اتحادیه انجمن اسلامی بسترسازی ایجاد نیروی تراز انقلاب است.

در ادامه این دیدار محمد غنی‌زاده معاون برادران اتحادیه با تشکر از مواضع انقلابی امام‌جمعه کرج در استان، اظهار داشت: مجموعه‌های مختلفی در فضای مدارس استان البرز مشغول فعالیت هستند که سبب رفتار‌های ضد و نقیض در دانش‌آموزان شده و فضای تربیتی را سخت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه اتحادیه‌های انجمن اسلامی مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است، عنوان کرد: انجمن اسلامی دانش آموزان وظیفه تربیت نخبگان انقلاب اسلامی را دارد، ولی متاسفانه برخی مسئولین دانش‌آموزان را به سوی تفکرات لیبرالی سوق می‌دهند.

معاون اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان تاکید کرد: این مجموعه به دلیل عدم وجود ابزار‌های خدمات رسانی توان پوشش نیم میلیون دانش‌آموز البرز را ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار