خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه سپاه اقبالیه گفت: یقینا از عنایات خداوند متعال بوده است که با وجود مشکلات پیرامون منطقه تمامی ملت های مسلمان و حتی غیر مسلمان متحد و یکپارچه در تدارک خلق حماسه ای دیگر در کربلا هستند که بی شک دشمن با مشاهد آن متحیر و منزوی خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۴۲۵۴۱
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

حجت الاسلام حسین عدالتی نماینده ولی فقیه سپاه اقبالیه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین سیدالشهدا در خصوص ملاقات مقام معظم رهبری با حیدرالعبادی نخست وزیر عراق اظهار کرد: ما امروزه در منطقه با بحران هایی اعم از ورود بیگانگان به کشورهای منطقه رو به رو هستیم.
وی در ادامه افزود: یقینا از عنایات خداوند متعال بوده است که با وجود مشکلات پیرامون منطقه تمامی ملت های مسلمان و حتی غیر مسلمان متحد و یکپارچه در تدارک خلق حماسه ای دیگر در کربلا هستند که بی شک دشمن با مشاهد آن متحیر و منزوی خواهد شد.
عدالتی خاطر نشان کرد: حواشی حساس منطقه و البته دیدار رهبر انقلاب و نخست وزیر عراق سبب شد تا مقام معظم رهبری بسیج و حشت الشعبی عراق را نسبت به انقلاب و جمهوری اسلامی آشناتر کنند و با تلاش بیش از پیش به سمت اهدافشان حرکت کنند.
وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار با اشاره به مسئله استقلال طلبی و جدایی اقلیم کردستان و تذکر نسبت به اینکه دولت مرکزی عراق می بایست برخوردی با غرب و آمریکا داشته باشد که نه تنها ضربه ای به عراق و سایر کشورها وارد نشود بلکه گول آمریکا و رفتارهای به ظاهر خوشبینانه اش را نخورند.
نماینده ولی فقیه سپاه اقبالیه ابراز کرد: بارزانی با رفتار و گفتارش دولت مردان عراق را گول زد و مقام معظم رهبری ضمن تشکر از حیدرالعبادی وسایر مسئولین عراق درخصوص مقابله با بحران و امکان بروز مشکلات پس از جدایی و استقلال کردستان عراق به وجود آمدن اسرائیل جدید در منطقه بود، به نخست وزیر عراق تذکر داد که مراقب شرایط و بخصوص وضعیت اقتصادی و نیازهای بخش های مختلف عراق باشند.
عدالتی در بخش پایانی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر مسئله نفوذ که اهمیت این موضوع بخصوص برای جمهوری اسلامی بسیار نیاز است و دولتمردان و همسایگان که به تازگی چشم از خواب غفلت باز کردند و با این وجود عده ای هنوز هم خود را به بی توجهی زدند و نگاهشان به بیرون است.
وی ادامه داد: نقش کلیدی امام خامنه ای در منطقه بر همگان آشکار است که خداوند توفیق شناخت بیشتر و قدردانی از ایشان را به همه بخصوص مسئولین داخلی که حتی با وجود تمجیدهای بیگانگان و مردم و مسئولین سایر کشورها که از رهبر انقلاب الگو گرفته و صحبت ها و سخنرانی های ایشان را برای مردم کشورشان به غنیمت می برند اما هنوز هم حواس برخی جمع نشده است، بدهد.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها