خبرهای داغ:
جلسه هماهنگی مراسم 13 آبان و روز ملّی مبارزه با استكبار جهانی با حضور مسئولین بومی درسالن جلسات فرمانداری شهرستان هرسين برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۴۲۶۱۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از هرسین، جلسه هماهنگی برگزاری مراسم با شكوه 13 آبان و روز ملّی مبارزه با استكبار جهانی با حضور معاون فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه هرسین و سایر مسئولین شهرستان درسالن جلسات فرمانداری هرسين برگزار شد.

 

معاون فرماندار هرسين در اين جلسه به تشريح اهميت روز ملّي 13 آبان در كشور پرداخت و اظهار داشت : 13 آبان يك روز تاريخی و ويژه در تقويم نظام مقدس جمهوری اسلامی و اين روز يادآور حماسه ها و رشادت های دانش آموزان و دانشجويان خط امام (ره) است كه به حيات سياسی آمريكا و فعاليت لانه فساد و جاسوسی آن در ايران خاتمه دادند.

 

ميرزاحسينی در ادامه به تشريح آثار اين واقعه بزرگ تاريخي در جهان و كشور پرداخت و بيان داشت: 13 آبان نماد وحدت، عزت و اقتدار ملّت و منشأ تحولی عميق و سرآغاز خيزش جنبش های اسلامی در منطقه و جهان بود و در تاريخ معاصر نيز باعث تقويت روحيه ضد استكباری و خنثی سازی سياست های استكبار جهانی شده است.

 

وی تصريح كرد: مردم هميشه در صحنه و ولايی شهرستان هرسين همگام با ساير هموطنان در ساعت 9:30 صبح روز شنبه با حضور يكپارچه خود در تجمع روز 13 آبان و روز ملّی مبارزه با استكبار كه در محل ميدان جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد حماسه ای ديگر خواهند آفريد و بار ديگر با آرمان های حضرت امام خمينی (ره) و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) تجديد ميثاق خواهند كرد و حمايت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمايش خواهند گذاشت.

 

معاون فرماندار هرسين در پايان سخنانش اظهار داشت: تدابير لازم جهت برگزاری اين مراسم با شكوه اتخاذ شده است.

ارسال نظرات