خبرهای داغ:
همزمان با فرا رسیدن راهپیمایی روز 13 آبان روز مبارزه با استکبار بسیج اداری، کارگری برخوار اطلاعیه ای صادر نمود.
کد خبر: ۸۹۴۲۶۲۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ همزمان با فرا رسیدن راهپیمایی روز 13 آبان روز مبارزه با استکبار بسیج اداری کارگری برخوار اطلاعیه ای صادر نمود.

بسم الله الرحمن الرحیم
13 آبان ماه روزی است که در تاریخ انقلاب به عنوان روز مبارزه ملی با استکبار جهانی ، نماد مقاومت وایستادگی و استکبار ستیزی ملت ایران و صحنه فرو ریختن هیمنه آمریکا در برابر انقلاب اسلامی نام گذاری شد.
در 13 آبان مردم عدالت خواه ما خویشتن را باور کردند و به چشم خود دیدند آن قدرتی که در ذهن عده ای کج اندیش و کوته فکر، همچون کوه استوار است کاهی بیش نیست.
13 آبان بیانگر و الهام بخش تداوم راه انقلاب اسلامی و امام (ره) است که وظیفه و تعهد کارمندان، کارگران و اصناف عزیز را به عنوان بازوان و وارثان انقلاب حکم می کند که مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و تفکر استکباری، راهبردی است که با الهام از آموزه های جاودان حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آموخته است.
در این راستا کارمندان, کارگران و اصناف شهرستان برخوار دوشادوش مرد فهیم و ولایتمدار شهرستان در راهپیمایی روز 13 آبان شرکت خواهیم نموده و آماده هرگونه جان فشانی است و حاضر است هرگونه آدم آشفته روحی و بیسواد جغرافیایی را سر عقل بیاورد و به دولت فاسد آمریکا می گوییم که ارتقاء توان دفاعی کشور برای مقابله با هرگونه تجاوزی، بی وقفه و با انگیزه تر و مسمم تر از گذشته ادامه خواهد یافت و نیز لحظه ای در دفاع از مظلومان در جایجای جغرافیای جهان و لو ایالت متحده آمریکا و بخصوص مردم مظلوم منطقه دریغ نخواهیم کرد.

حوزه بسیج اداری کارگری شهید خرازی برخوار

ارسال نظرات
پر بیننده ها